Tuesday, June 10, 2014

HI-TEA BERSAMA EPHYRA DAN READERS PEEJ BURHAN.

Aku update mana yang aku ingat dulu ye.. Bila takde entry, takde langsung.. bila ada, amboih pening nak update yang mana dulu.. gituh. 

Haritu aku dapat invitation dari Peej Burhan untuk attend hi-tea Ephyra.. Korang caya ke aku dapat invitation? Elly dapat invitation? caya ke? memang tak la.. hahahah.. Kitorang wajib hadir ok.. nasib Elly tak jadi gi Singapore date tu hahaha.. kalau tak confirm Peej pancit kan tayar kereta ko.. hahaha.. 

Actually hi-tea ni lebih kepada gathering untuk loyal reader kepada blogger handalan Peej.. mampos aku kene sepak ngan dia jap gi ni.. hahaha.. korang macam tak tau.. Peej tu kan pemalu.. dengan aku and Elly je dia tak malu.. seminggu sebelum event ni dia dah cuak dah.. malu lah apa lah.. nyampah sangat tau.. Apa yang ko nak malu sangat peej.. Kalau korang nak tau, Peej ni penyegan sikit.. dia tak biasa ngan orang yang dia tak biasa.. nanti dia senyap je.. muka nampak macam gangster.. tapi pemalu.. tak sesueiiiii.. hahah bestnya kutuk ko kat sini.. hahahaha

Sebenarnya Peej dan kitorang (kaki sibuk ialah aku ngan elly dan noy mungkin) hahah.. kitorang excited jugak untuk sama-sama memeriahkan event ni.. Event ni khas untuk pembaca blog Peej dan juga pengguna setia Ephyra.. tak kira yang pernah beli Ephyra dengan Peej atau pun tidak.. Mostly semua beli ngan Peej kot.. even ada yang dah pernah jumpa Peej pon sebelum ni sebab COD je kan.. tapi Peej tetap malu... Aku harap lepas ni dia dah kurang malu sikit.. hahaha..

antara yang hadir..


kagum tengok kulit akak-akak ni.. macam orang muda.. padahal anak dah remaja u olls.. tu lah benefit minum Ephyra kelas kau Jah.




tu pun dah kuis-kuis Peej.. "Ko dah round meja belah sini ke belum?" laju je dia jawab "dah lahhhh".. hahaha.. event ni pulak date memang cuti sekolah.. so tak dapat dinafikan ramai yang balik kampung dan ada wedding sedara mara so ramai yang dah booked tapi terpaksa cancel atau langsung menghilang tanpa berita... aku pun actually cabut cepat dari majlis akad nikah cousin aku.. nasib dekat.. so sempat lah join.. 

Elly, Pilla and Ceera.  Geram tau lepak ngan dorang ni.. memang gelak ngan menghentam orang je keje.. Ceera ni kalau ko tak kenal memang bajet dia sombong.. hakikatnya memang dia sombong.. kuakakakkaka.. eh ahkak gurau je.. muka dia takde perasaan.. tapi dia best sebenarnya *ohemgeeakuterpaksakeapani..  

Tak lama lepas tu.. pengasas Ephyra Puan Amyza menyampaikan sepatah dua kata.. time ni Peej dah kecut perot dah sebab confirm lepas ni dia kene ke depan hahahah.. aku suka tengok dia gelabah.. 
Puan Amyza menyampaikan ucapan terima kasih kepada semua pengguna Ephyra yang terus menyokong Ephyra dan tak jemu-jemu minum Ephyra.. contohnya aku lah.. sedap sapa tanak kannn.. hehe

Tengok pon dah tau Peej tengah ada kupu kupu dalam perot... hahaha.. aku baru nak angkat tangan "saya cadangkan kita buat Q&A bersama Peej" nasib aku tak sempat suggest.. kalau tak.. habislah ko Peej.. hahahaha.. So macam Peej pon mengucapkan ribuan terima kasih kepada customer-customer yang membeli Ephyra dengan Peej dan sentiasa support Peej.. Eh betul ke Peej tu ucapan ko? gila aku dah lupa dah apa ko cakap.. hahahahah

Kemudian diikuti ucapan dari ermmm lupa nama hahaha.. kiranya orang kuat Flora Cafe ni lah.. Eh aku lupa cakap tempat ni kat mana yeh? ni kat Flora Cafe, Ampang.  Banyak event buat kat sini.. tempat ni romantik gila.. macam makan di dalam taman.. amboi fairy tale sangat.. Elly suka lah tu.. kalau nak buat romantik dinner pon boleh.. paling aku suka ialah food dia.. perghhhh makanan tradisional gituh.. itu Kak Pilla like ;) 

Banyak kot makanan dia.. nak pitam kitorang nak perabiskan.. siap tapau bawak balik.. 

goreng pisang pon aku tak paham kenapa yang sedap sangat ni? macam kene mandrem pulak.. 

ni kek gula hangus eh? aku tak tau nama.. tapi sedappppp! eh kau ni Pilla amender yang tak sedap.. semua pon ko cakap sedap hahaha

Ini paling win sekali.. cucur udang crunchy.. menangis sambil makan ni.. udang tak kedekut.. gemok2.. bagus betul.. dah lah udang tengah mahal ni kan.. apa lagi.. laju-laju korek udang hahahaha.. ada sos dia.. tak sompek tunggu sos dah bedal dulu.. 

yang ni mihun goreng pon sodap.. ada spagheti ngan nasi goreng kampung.. aku tak sempat snap.. sebab tengah makan tak kuasa nak amik gambar.. semua rasa dia sedap.. macam ko makan mak-mak masak.. terbaek.

rojak buah pon ada.. ni Ceera ngan Elly bedal banyak... tapi paling terror Ceera.. bila orang semua dah terduduk kenyang.. dia amik terus satu mangkuk besar ni.. makan sorang-sorang hahaha.. 

ubi rebus pon ada ok..

Adik nak cicah apa? sambal tumis ikan bilis ke cicah kelapa ngan gula melaka.. eh ke gula merah? ai is fail lah nama-nama makanan ni.. tapi makan never fail.. hahahah

berjejeh ailio tengok balik ni.. 

ni Peej bawak.. lepas bedal kat sini.. Peej siap bagi sorang sebekas smiley ni.. Thank you Peej.. pastu berebut-rebut takut tak dapat.. yang berebut aku ngan elly je.. readers peej yang lain semua sopan santun, yang tak sopan Elly je ngan Ceera.. bahahahahahahaha.. 

Cheese tart ke nama dia? pon sodap.. Peej kata dalam kereta kelam kabut ada yang tetonggeng.. dah tak smile dah.. dah muka masam dah hahahahaha... thank you peej.. kejap je selesai kat rumah aku ni.. 

ada lah sesi bervideo-video ;)

Wow ada hadiah dari Puan Amyza untuk Peej.. eh berpuan puan pulak.. padahal belakang haku kau je.. hahaha.. Myza pon kepala ok.. so layannnnzzzz.. jeng jeng.. ai is jehles ok... untunglaaaaa.. haha

longchamp lagi.. ko ado?

Ya Allah.. dia ni ada di mana-mana.. aku baru nak bajet cute sebelah abe Norman ngan Memey dia sibuk nak pass cheese tart dia.. *ketepiketepi*

ok comel ke idok.. ni pesen tudung hapa aku pon tak mengerti.. stress sebab shawl ni tak lebar.. if aku pakai penuh macam biasa, belakang dia tergantung.. so bagaimanakah itu? terpaksa ai kebelakangkan begitu.. dah lah jendul je di depan.. ai is stress u know?

Peej, walaupun ko ngan bag plastik.. ko tetap vogue ;) ni semua readers peej ok... hi readers peej.. baca blog kak pilla tak?

ni pun readers Peej.. eh kau dah kenapa.. dah tentu event ni khas untuk pengguna Ephyra dan readers peej.. sibuk je Kak Pilla nie... Elly ko kenapa? ngantuk yeh? 

suka tengok akak-akak ni.. kulit cantik remaja sangat.. 


Eh tinggi betul i olss nie.. penipuan kamera apakah ini?

amik video jap

Kak Pilla pon nak jugak.. pastu lawak kot.. Amyza kata nanti cakap lah kesan-kesan mengambil Ephyra.. bagitau nama dulu dan serba sedikit pasal diri sendiri.. pastu *action* terus macam cerita P. Ramlee.. "cakap.. cakap.... cakapppp"..aku suruh kau cakap.. kenapa kau tak cakap syaitonnnnnnnnnnn!!! eh kena cakap sekarang ke? boleh cut tak? bahahahaha penampa satu kali baru tau.

muka confident memang.. tapi blur pon memang.  Bagi aku Ephyra memang best lah.. dah lah sedap.. kita kena amik collagen dari awal ye.. supaya dapat menjaga kecantikan dalaman dan luaran.. tengok macam Kak Pilla.. tumit dah tak tersangkut kat cadar dah.. dulu selalu tersangkut kahkahkah.. now tumit i lembut.. kulit pon tak kering.. lembap je doplohpatjam.

blogger friends.. dulu kenal di alam maya.. now rapat di alam realiti.. 

bersama Puan Amyza yang always gojes.

Ok cukup lah tu.. kang muntoh plak korang.. eh jap.. Ceera kaki ok tak? ko dah kenapa asyik ke depan je kaki.. tapi kasut kebabom lawa ;)

Tu diaaaa.. meriah sungguh Hi-Tea bersama pengguna Ephyra dan readers Kak Peej.  

Terima kasih daun keladi kepada pihak Ephyra especially Puan Amyza, Eyka dan Fiza yang selalu bercommunicate ngan Kak Pilla dan thank you jugak bagi we olls gift berupa product Ephyra dan lain-lain biarlah rahsia.. dan terima kasih tidak terhingga buat sahabat saya Peej yang telah menjemput Dik Pilla kat Hi-Tea yang gempakz kebabom nie.. 

Kak Peej, len kali jangan lupa jemput Dik Pilla lagi ok? i love u Kak Peej.





Love, 
Filla.

3 comments:

Anonymous said...

Ephyra ni dari umur berapa boleh minum?

Filla said...

kanak2 pon boleh ;)

Anonymous said...

serius ckp.sy silent reader akak.bila start follow blog akak.dgn scara xlangsung sy jg follow blog kak elly and kak peej.tiap hari msti update n baca blog semua.hahaaa.sbb semua blog terbaik!

p/s:harap2 tiap hari ada entry baru . :)