Wednesday, June 18, 2014

1 Thing That Matters

*scroll down for new entry*

1 Thing That Matters to me is my family.  Tak boleh bayangkan apa tujuan hidup aku tanpa keluarga di sisi..Oooohhh tetiba sedih pulak.. Aku kuat kerana family.. kerana suami dan anak-anak aku bersemangat untuk menghadapi hari mendatang.. Aku sanggup lakukan apa sahaja demi melihat anak-anak membesar di depan mata dan mendapat kasih sayang tiada batasan dari kami suami isteri..

Dikurniakan 3 anak perempuan buat hidup aku bahagia dan ceria.. Merekalah pengerat kasih sayang kami.. Merekalah penghibur di kala duka.. macam orang dulu-dulu kata 

"kaulah racun kaulah madu"

Contohnya bila dah dekat nak raya.. pegi beli kain untuk buat baju kurung pun tak fikir sangat untuk diri sendiri.. Lebih teruja cari kain yang sesuai untuk anak-anak.. kemudian baru fikir diri sendiri.. ternyata 1 thing that matters to me are my Kasihs.

Kak Pilla nak tahu what is 1 thing that matters to you my readers? Untuk yang dah berkahwin dan belum mempunyai cahaya mata, untuk yang masih bujang, masih menuntut di kolej? apa ya 1 thing that matters to you.. 

Kali ini Allianz mengajak kita semua untuk sama-sama berkongsi what's the 1 thing that matters to you.  Mungkin bagi aku family is the 1 thing that matters.. Mungkin juga bagi korang lain? Mungkin baby yang baru lahir ke dunia? mungkin kereta kesayangan?

1 thing that matters to you tidak semestinya seseorang atau sesuatu.. Ia juga boleh merangkumi banyak faktor.. mungkin apa yang anda ingin kecapi, impian anda atau mungkin mimpi anda? atau mungkin juga jika saya dapat membantu orang yang dalam kesusahan is 1 thing that matters to me.. kan? 

So Allianz ingin sama-sama mengetahui what is that 1 thing that matters to you.. Jom kongsikan di malaysia.allianz-matters2me.com dan jangan lupa untuk Like page Allianz untuk berpeluang menerima payung percuma dari Allianz sementara stok masih ada ;)

Semudah itu sahaja.. Jom kongsi 1 thing that matters to you.

click Allianz Malaysia to share.

Tag pictures di instagram dengan tag #matters2meMY atau #matterstomeMY



Love, 
Filla.

1 comment:

LYAfrina said...

alhamdulillah..sungguh comel2 belaka anak dara awak.