Thursday, June 05, 2014

MAJLIS AKAD NIKAH NADIA DAN ZAIDEE

If korang still ingat aku ada buat entry Engagement Nadia tak lama dulu.. Nadia ni actually cousin aku.. Anak kepada PakLang (adik Tok Braim).. Nadia anak tunggal, baik, penyayang, peramah, hormat orang tua, cantik, ayu, eh lengkap lah package dia.. hahaha.. Untung Zaidee.. Eh lupa, pandai masak okkk.. dia kalau masak, siap hiasan dah macam master chef gitu.. hehehe.. 

Hai Nadia.. cantik make up Nadia kan? Saidatul Nisa yang make up time nie.. berkenan aku tengok.. lembut je sesuai dengan konsep Akad Nikah ;)

Wan, kenapa Wan amik gambar blur ni?.. 


Eh? selamba badak aku pakai kasut dah kenapa? heheheh.. lupa nak bukak.. Oh aku kene jadi dulang girls jugak..  

Semua anak dara kecuali Kak Pilla.. hahahahha.. ni free style.. Aku kalau photographer kata free style terus aku blank.. pose yang tu je teringat hehehe

dan pose yang nie.. ahahahaha.. gedik sangat mak orang nie tau.. malu kat adik-adik.. erghhh.. hehe

Wan pulak suka pose pandang tempat lain.. cubit kang.

Ni ngan Mak Lang kesayangan aku.. (Mak Pengantin) 

Aaaaaaa cantik.. nanti dia letakkan fresh white roses bawah sanggul tu.. 

Aku bawak sejadah dan quran.. mak ai bekas ni berat gila ok.. balik rumah tangan aku sengal.. rasa nak nangis tak leh tido.. sapu yoko-yoko dua round baru lega sikit hahahha.. Kak Pilla kan lemah lemut.. tak biasa angkat berat-berat ni.. hehe

gambar hantaran pon lupa nak snap.. 

Pak Radie tolong jaga The Kasihs sebab Kak Pilla busy.. 

Masih ingat 4 jejaka kacak nie? Ni cousin aku jugak semuanya.. 4 beradik, semua lelaki.. tak dapat dipastikan diorang ni makan apa sampai menggalah je memasing..

belah baju biru tu rombongan pengantin lelaki.. kitorang yang belah sini baju peach..



baju hitam dulang boys.

The Kasihs.  Amboi kasut Aleesya atas meja? sopan sangat.



Sah menjadi suami kepada Anatashah dengan sekali lafaz.. Amin.. 


macam Tuan Puteri.. pelamin pun lawa sangat ;) Eh lupa bagitau, majlis berlangsung di Flamingo Hotel, Ampang. 



Sempat rehat jap tepi tu.. Heheh cerita mesti nak poyo.. bukan sibuk apa sangat pun.. angkat dulang je.. tapi aku rushing sebab ada another event petang tu..

Wow rock sangat muka Leecha tu..


Aku lari salin baju jap.. pastu sempat lah Wan amikkan aku soto ni makan sikit.. sedap gila kot.. makan laju-laju..  

Sesi menyarungkan cincin

Ok dah tukar baju hahahaha.. 

Haku ni dah kenapa.. suka senget.. 

Kak Yang and Abang Adie ucapkan tahniah kerana telah selamat bergelar suami isteri.. Jaga rumahtangga elok-elok.. Kalau ada berselisih faham, banyakkan bersabar.. sorang marah sorang kene tenang.. tak boleh dua-dua menjerit.. nanti periuk belanga terbang caner? mesti selalu give and take.. memahami antara satu sama lain.. tak mau cemburu melampau sangat.. cemburu sikit takpe, tu sweet.. ahhh camtu.. pesanan dari pengantin tua ni tau.. 

Ok Kak Pilla dah sakit belakang ni duduk lama sangat.. Nanti kita sembang lagi.. Tata..


Love, 
Filla.

3 comments:

Anonymous said...

Sedih....taula kita tak kacak pada haritu sekeping gambar den pun takde...snif..snif...

Unknown said...

kakpilla, acane pakai shawl peach tu? elok kemas terletak jeeeee. buat tutorial pls pls pls

Unknown said...

kirim salam The Kasihs diorang comel :)