Tuesday, February 25, 2014

FAMILY TIME.

Assalamualaikum ;)

Gila lama dah gambar ni ahad bila ntah.. Bawak budak-budak gi Paradigm Mall.. Rasanya dah berbulan-bulan tak bawak budak-budak gi sedut udara sejuk dalam mall hahaha.. So marilah kita jalan sambil makan-makan kat luar..

Kesian koala bear aku tersangkut macam tu.. Pak Radie lah ni! Ayu tak Acih pakai tudung? muahahah.. ada masa dia nak pakai, so pakai lah elok-elok.. tak moh selekeh-selekeh ok? Dia lagi nak pakai shawl belit-belit macam mama.. eh tak payah lah Kasih.. kang tebelit leher kang T__________T

Amboi.. comel pulak hat tu.. kalau dia nak memang aku nak belikan dah.. tapi bila tanya dia kata tak nak.. ok jangan membazir.. kang aku yang mengamuk kalau beli pastu tak pakai.

Darling Ani

Heheh.. macam Amaani ngan Aleesya still ada baju yang sama design tapi lain size.. tapi untuk Acih takde ye.. awak tu dah remaja ;)

Aku ajak Pak Radie makan kat Serai.. kat Empire kan ada satu.. tapi tak pernah aku sampai.. banyak sangat halangan.. Ani mokkkk.

macam biasa.. noodle-noodle memang fav aku lah kalau makan kat luar.. tapi end up aku tukar ngan Pak Radie.

Ni Pak Radie punya.. dia kata sedap.. tapi dia tak leh sambung makan sebab lidah dia dah tebako.. hahaha.. dia kan tak kuat pedas.. Huwaaaaaaaaaaaaa seriously Nasi Kerabu kat Serai memang terbaekkkkk! pedas nak mampos tapi sedap!!!!! terbayang-bayang sampai sekarang.. 

Kids menu ada spaghetti carbonara.. so ini untuk Ani and Leecha.

Fish fingers untuk Kasih.. 

Satay untuk semua sebab haku tamak hahahah

Kan aku ada cerita Leecha tak kisah makan apa pon.. so senang disitu ;) amik je carbonara Amaani aku potong-potong ngan sudu bagi dia makan.. hahahah.. banyak jugak dia makan.. 

tak leh lambat.. nanti dia mengamuk tarik-tarik baju aku.. telan-telan ailio mak kau tengok orang lain makan..

botol air kosong ni memang sentiasa bawak.. lepas makan, bagi dia botol ni.. dah duduk sana minum air diam-diam.. mama plak nak makan.

Lepas makan, sambung lagi jalan-jalan.. tapi tulah bila anak dah ramai.. susah aku nak cari baju aku pulak.. dengan anak ni lagi seronok gi jalan pastu gi makan.. dah tu balik je.. 

Haritu masa Kasih ngan Ani tido umah Pak Long.. Pak Long ajak diorang gi The Loaf.. pastu bila nampak The Loaf kat sini, Acih nak.. Oh pernah tak cerita? Kasih ni memang suka makan roti-roti camni.. tekak omputih sikit.. Amaani, ko sumbat apa pon dia ok je ;)

Tapi kengkadang aku pon geram tengok.. aaaaaaa sedapnyaaaa..

Nah makan la korang.. memang diorang makan sampai licin hahaha

Eh mana Leecha? aku rasa dia tido kot time nie.. *fuhselamat*

selfie with the hubby.. arghhh tak kene kak pilla, tak kene! hehe.. bagilah chance akak nak anjer-anjer.. korang je, aku pon nak gak.

Kasih Aleeya

Kasih Amaani

#OOTD kahkahkah.. yeayyy ahkak dah muat jeans levis yang dapat masa contest ngan Eh! magazine tu.. kang masa dapat seluar ni aku pregnant.. so dapat pakai awal-awal pregnancy je.. pastu bye.. pastu dah beranak, jangan mimpi lah.. dah tak muat.. now muat tapi ketat hahahah.. tapi nakkkk jugak pakai.. sebab lama gila kot aku tak pakai blue jeans.. pastu Pak Radie kutuk sebab seluar kembang kat bawah.. takpe, kita abaikan je dia.. janji ahkak suka.. 

Gamba ni ingat haku suka sangat la????

-Ads-
Cantik kan? kalau korang tengah cari shawl pastel colour yang berkualiti, jahitan kemas, sila visit ig @tejaacouture dijamin lawa-lawa dan geram-geram rasa nak semua hahaha.. plain kimono cardigan yang colour candy pon geram geram geram tengok! jangan lupa follow @tejaacouture ya.


Love, 
Filla.

5 comments:

salwana nordin @ che'wa said...

sejuk tgk acih pakai tudung..sama ngan anak aku jugak..tgh belajar nk bertudung bila kluar..

bila anak ramai nk membeli utk diri sendiri pun tak sempat..takpe yg penting anak2 happy

ayunidati said...

Sweet femly...

Tyara said...

akak, baju putih tu beli mana?nmpk mcm comfy je cotton tu..

Filla said...

tyara: baju putih beli kat uniqlo, tapi still kene pakai white inner sebab jarang sikit :)

Anonymous said...

filla, topi cekelet amani pakai tu kat kedai ape eh? hehe.. thanks :D