Friday, August 16, 2013

JOM PERGI HOLIDAY NAK?

[sponsored post]

Baru-baru ni aku dijemput untuk attend Majlis Penyampaian Hadiah untuk Pemenang-Pemenang PETRONAS My Dream Getaway Contest di Impiana KLCC.  Majlis berjalan lancar dan terpancar wajah kegembiraan para pemenang.. Amboi seronok memasing dapat bawak balik RM500 travel voucher untuk pergi holiday.. Sepanjang majlis tu aku tengok setiap meja peserta.. Ada pelbagai golongan yang menang peraduan anjuran PETRONAS ni.. 

Terdetik jugak nak tau, susah sangat ke nak menang? Hahahha.. mana lah tau aku boleh join.. Aku memang tiap kali isi minyak kereta, aku setia dengan PETRONAS.. tapi aku selalu isi je pastu dah penuh, start engine, blah.. haih rugi besar ok.. Dah lah senang gila je peraduan dia.. itu nanti aku cerita cemana nak join contest yang senang tu.. Sekarang nak bawak korang semua tengok sepanjang majlis berlangsung di Impiana KLCC.

Ucapan Penghargaan dari En. Akbar Md Thayoob, Senior General Manager of PETRONAS Dagangan Berhad's Retail Business Division.
 
Masa ni aku dah duduk tegak.. sebab nak tengok lah kan unlimited travel getaway tu.. 

Ok, mulai dari hari aku tengok hadiah-hadiah ni, aku nekad lepas ni bukan setakat pegi isi minyak dan blah.. aku nak membeli sikit kat Kedai Mesra, isi form dan hantar.. mana lah tau.. rezeki kan? aku kan gila travel, nanti kalau menang boleh gi travel pastu share kat korang pasal travel guide aku kan kan kan ;) 
belum menang dah berangan.. cissss...  

Masa yang ditunggu-tunggu pun tiba... Majlis Penyampaian Hadiah untuk Pemenang-Pemenang My Dream Getaway Contest.. Jangan terkejut ok, ini adalah di antara 100 monthly winners.. sebulan ok! so chances kita untuk menang tu agak tinggi jugak... ini dah bagi 100 winners.. ada banyak lagi.. jangan risau ye..  

tadaaaaa! ni semua pemenang RM500 travel voucher.... Nampak semua gembira haritu.. mau tak gembira?? hahahah.. dapat voucher then boleh lah plan holiday.. 

Press Conference


Suasana meraikan pemenang My Dream Getaway Contest.... Majlis Berbuka Puasa juga berjalan lancar dan meriah :) 

Ok sekarang sila ambil perhatian.. Nak buat announcement hadiah yang bakal kita menangi.. kenapa bakal? kenapa kita? sebab aku nak ajak semua readers aku untuk join contest ni.. chances untuk menang tinggi sebab ada banyak lagi hadiah..ada 915 Prizes termasuk 15 grand prizes and 700 consolation prizes dan 100 monthly prizes each for the month of July and August worth up to RM1.5 Million untuk dimenangi..... jangan risau.. kita pasti salah seorang.... hahahaha.... 


Cara-cara:
1. Beli mana-mana 'featured combo' items dari serendah RM3 di mana-mana Kedai Mesra PETRONAS
2. Pastikan belakang receipt anda di cop oleh PETRONAS crew
3. Isi details anda di borang peraduan tersebut
4. Jawab soalan mudah
5. Masukkan borang tersebut ke dalam 'contest box' yang disediakan di Kedai Mesra tersebut.

Senang? Ini budak kecik pon boleh.. hahahahah... Dah tentu-tentu kita kalau pegi kedai Mesra tu macam-macam nak dibeli kan? kalau dah diberi peluang menang hadiah kenapa kita nak sia-siakan.. senang sangat lagipon.. beli, isi borang, campak borang dalam box.. tup-tup menang.. hahahaha... Ini adalah salah satu langkah untuk Pihak PETRONAS menyatakan terima kasih atas sokongan padu kita selama ini :) 

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang contest atau cara nak 'sign up' Mesra Card Member, sila layari www.mymesra.com.my


1 comment:

kisahakudansegalanya said...

salam kak filla, seronok tgok blog kak filla masuk paper metro hari ni... tahniah... :)