Tuesday, May 07, 2013

pengalaman aku..

If korang tau lah apa function collagen yang sebenarnya... mesti korang akan start dari awal... aku dah start dulu pastu stop.. now dah start balik.. bukan sahaja untuk wajah, tapi keseluruhan tubuh badan.. sebelum kita nak focus luaran, eloklah kita focus jagaan dari dalam dulu... 

Meh aku kenalkan, ni owner ephyra.. kenapa nak guna testimonial owner? dah tentu lah owner akan canang product dia yang paling best kan? hahah.. kata owner, haruslah owner menggunakan produk dia dulu.. baru orang percaya.. perbezaan sebelum dan selepas... baca sekali apa yang Miza tulis tu.. bukan sekejap atau sekelip mata baru nak nampak hasil.. nak hasil maksimum selepas setahun... tapi kalau kita amalkan dengan berdisiplin.. takde skip-skip.. InshaAllah habis sekotak or 2 kotak kita boleh rasa sendiri perbezaannya.. 

Ada jugak yang email kat aku.. kata "eleh, camera 360 boleh laaa".. ok terpulanglah hahaha... nanti aku amik muka aku plak sebelum ngan selepas... cakap banyak pon tak guna sebab aku pon belum habis lagi sekotak nie.. aku baru makan half kotak jer.. tapi aku amik 2x sehari untuk minggu pertama.. now aku amik sehari 1x je... mampoih lah tak larat nak makan 2x nanti cepat habis.. hahah.. kedekut gila.. takde banyak aku nak cerita on aku punya experience sebab sekotak pon blom habis kan.. kang kata aku menipu pulak ;) 

ni dah nak dekat 2 minggu kot aku amik ephyra.. perbezaan sikit yang aku rasa ialah kulit aku lembab.. aku dari dulu ada masalah kulit kering.. dan aku memang tau kelebihan collagen ialah membantu melembapkan kulit yang kering, maybe sebab tu aku boleh realize benda ni kat aku.. kat muka especially.. lagi satu tumit aku.. mungkin dulu aku mengandung so badan jadi berat.. tumit aku habis pecah-pecah.. eh sebelum mengandung pon ada masalah tumit.. kadang malu jugak sebab kalau pakai kasut tak bertutup kat tumit tu memang pecah-pecah siap ada line hitam-hitam tu.. 

ni tumit aku sekarang.. langsung takde dah line-line hitam yang pecah-pecah dan kasar-kasar.. aku malas nak pakai cream-cream kat tumit.. sebab nanti nak jalan dalam rumah habis berminyak lantai... hehehe... so bila tengok macam ni ok lah.. puas hati jugaklah kulit dah ok sikit.. aku tak tau ini pasal ephyra atau apa.. aku anggap jelah jawapannya Ya.. haha.. kata tak guna cream.. takkan magik plak.. 

Lagi satu je yang aku rasa nak share.. dulu masa pantang aku amik jamu.. memang serious bila amik jamu tu memang lawas gila.. lawasss gilaaaaaaa!!! hahah.. pempaham jelah kalau aku repeat tu kan.. lepas jamu dah habis.. dah tak selawas tu.. kadang 2 hari sekali baru nak gi toilet.. tu pon alahaiii sedih... aku tak perasan memula perubahan ni lepas amik ephyra.. tapi bila aku ingat balik... seminggu dua ni memang kekerapan aku gi toilet tu ikut time.. tiap-tiap pagi automatik masa yang sama aku kena pegi toilet.. pastu 'mudah' je.. ini aku berani confirm pasal ephyra.. jangan takut or jangan tuduh aku nak melariskan produk orang.. ini pengalaman aku.. nak percaya silakan.. tak nak percaya pon silakan.. aku tak paksa ok ;) aku cuma share benda yang betul-betul ada beri kesan positif kat aku.. 

ini testimonial dari seorang lagi pengguna.. ermmmm... banyak sangat perbezaannya.. nampak bersih dan sihat je kulit dia now.. Alhamdulilah kulit muka aku sekarang dah jarang jerawat dasyat-dasyat nak timbul.. so aku belum nampak lah muka aku ni jadi lawa gila... soooonn baby, soon.. hahaha.. 

Ok takde apa nak share dah pasal experience aku.. cuma nak hebahkan now ephyra ada promotion untuk Mother's Day.

Dah alang-alang kalau korang nak membeli ephyra ni kan.. boleh lah beli bulan May nie.. baca syarat-syarat dan cara-cara nak menyertai.. mana tau rezeki, beli sekotak tup tup dapat duit RM1000... ke dapat hadiah sagu hati pon ok gak kan? 

Lagi satu pengumuman.. haritu aku bagi email address yang iluveephyra@yahoo.com tu kan.. ramai plak email kata takde reply... sebenarnya orang ephyra inform kat aku diorang tak dapat email tu.. tak pasti apa yang tak kene dengan email address tu..ada masalah teknikal kot.. so dah tak yah guna tu.. korang guna email baru ni untuk soalan atau nak purchase ok..

Title: KasihAleeya

atau call sahaja no nie kot-kot ada soalan ke apa ke

 03-41417889

4 comments:

Anonymous said...

sorry, tp gambar cam nampak sgt guna perfect365.

Anonymous said...

nape blog filla, moon n kak di cite pasal ephyra ni.. motif?? kak elly je cita pasal sanding..huhu..

apapn tq sudi hapdet.. :)

Filla said...

haha dijamin x guna apps 365 ke 360 ke tak caya belah lah dada ai nie, i swear hahahha...

Anonymous said...

serius,.mmg ephyra ni rasa nye best gler. mjilat jari tgn dan kaki..mcm fresh oren gitu

plg penting..dgn harga tu dpt 30sachet = 15g/sachet. (mmg berbaloi2..) sbb kebanyakan colagen lain d pasaran ada 20 sachet,.& net weight nya dlm 5g jer..

ble sdp..kebarangkalian utk kita consume secara istiqamah itu lbh tinggi..berbanding minum sebln 2 je KANNN...

jom kte sesama cantiks u ollss...

#pbuangan mmg lawas#tumit kaki lembut xyh pakai losyen#wajah makin glowing#

pesanan penaja: pakai apa@mkn apa pon..harus ISTIQAMAH..