Monday, May 20, 2013

Makan masa photoshoot

Masa photoshoot Tsugoi semalam.. Wan masakkan untuk lunch.. Tapi aku sampai pagi.. so tengok apabenda Wan susun-susun salad nie?

Oh rupanya untuk Abang aku... kemain lagi dia.. diet u olls.. sebab dah gila gym pulak sekarang nie.. 

Pastu dia tak mampu nak habiskan.. aku, Wan ngan Pak Radie sembang-sembang.. tangan kuis sana kuis sini.. kitorang yang perabiskan.. hahah.. sedap gak.. dada ayam tu panggang.. rasanya Wan letak halia ngan bawang-bawang macam tu kot.. pastu ada batang daun bawang.. sedap!! 


tengahari lunch Wan masak ayam masak lemak kuah pekat-pekat.. 

sotong.. 

dan sayur campur... nyamss nyamsss.. Elly ko kemain kan? perot lapo orang lain sapa lambat nasib lah.. hahah perangai sama plak kita.. 

Pasal photoshoot berjalan dengan lancar... ingat senang nak shoot budak? kena amik hati.. nak bagi diorang tak segan.. cuba kalau shoot mak budak... camera lom ready kita dah cekak2 pinggang dah.. mulut dah moncong2 dah.. muahahaha...

Ok nanti citer lagi.. bye.. 



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

7 comments:

me.liyana said...

kalau lah ada org masakkan i cenggitu utk diet..i rela u..haha..sedap gile

Chekgu Azrine said...

Hadehh..tgh lapo ni gi tyg mknn ek..hehe

peej said...

wan sama mcm mak aku. tetiba datang semangat kemain siap hias hidangan dia. lawak je kadang aku rasa.

Zee Suhaini said...

makanan sume buat saya meleleh air liur kak...untung ada wan masak kan..

J.M.R said...

eh apsal kt comment ni dh lain?

Aida78 said...

waduhhh lapo lak pulak nie nampak menu best2 nehh..

Aida78 said...

sedapnya semua menu ni lapo den.....