Friday, May 06, 2011

tak mithali sgt laaaaa

malam ni masak sup bayam ngan goreng ikan jer.. potong bawang ngan cili padi buh kicap.. siap..hahah.. malassss nak mam.. ni dah kul 10mlm.. tunggu Pak Radie tak sampei-sampei lagi ni hah... aku tengah bertahan ni hah lapaarrrrrr...

Acih ngan Amaani tengah buat sepah.. dah kene bebel dah... ada ke amik candle yang comel-comel tu dia gesek-gesek kat tiles... letih okkkk.. letihhhh nak marah..memasing buat muka tak besalah jer... baru lepas vacum ni hah.. nak mop lantai adalah tidak terdaya sebab lom makan.. longlai jer... baju belonggok atas kusi lom lipat.. kain dalam mesin lom sidai.. sapa nak kene buat semua tu? makkkkk jugak.. T______T

tensi ok tensiiiii... jerawat dah lah belambak-lambak dah nie.. hormon ke apa ni? hangin tul.. kat dahi ni ada 5... Acih cakap, 'fuyoooo mama... dahi mama ada lubang.. mcm lubang telinga Amaani.. soooo sweeeeeeeeettttt Acih nie kan? 

ok nk mkn....sorry x dpt jd isteri mithali...kang aku mati keras kelaparan....

bismilahirohmaaaanirrohimmmmm....


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS 
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

7 comments:

J.M.R said...

kahkahkah..acih acih..jerawat besar lubang tinge amaani tu...kahkahkaha

Nurul Shahirah Azlan said...

letih benor ye jadi housewife yang bekerjaya nih...tak tau la camne saya nanti...

Asri Devi said...

Acih ke makin beso makin pandai cakap je... makin pandai, n kurasa makin jadi budak pendiam...ok.
Buk Filla carilah pembantu je kalaw semua sibok di urus sendiri... hihihi

| Cik Hani Alani | said...

ahahahaha lubang mcm tinge amaani plak...acih, acih... sabo je la kak. ko tuka product ke ape kak smpai naek jerawat tu?

JuJue said...

kalau dia tengok jerawat aku..agak agak besar lubang telinga apak dia kot?????????????

jaja said...

ahahaha... acih memang lawak lah! mse kejadian mmg nk marah kan tapi lama2 bila ingta balik, mmg nk gelak guling2 jer :D

mamasuri said...

kelakar lah acih ni...hehehe..
letih kan jadi ibu ni..rasa nak menjerit jer ...