Tuesday, May 17, 2011

Sarapan Hari Wesak

Roti Canai instant.. eh asyik instant jer.. dasar pemalas.. hahahah... akak opis ni order ngan sapa tah.. dia kata sedap.. tak yah pakai minyak.. just panas kan pan tepek roti canai ni.. pastu siap.. ko nak cicah gula boleh.. ko rajin ko masaklah kari... takpon belilah kari kedai mamak.. 

tapi sebab pagi tadi kelam kabut.. pak radie dah nak keluar rumah lagi setengah jam.. terus masak ni.. pastu alamakkk takkan nak buat kari.. mana nak sempat.. so terus terpikir nak buat lain...
sedap roti dia..lemak jer... wangi plak tu ;)

apa lagi yang lebih pantas untuk disediakan selain dari maggi cepat dimasak sedap dimakan? sambal sadin lahh.. blasah jer lah... 

sempatlah Pak Radie makan nie.. berserta kopi O aik cheong ;)

ok itu saja sarapan instant saya.. anda?



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US 
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE 
THE CHEAPEST RATE SO FAR 
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME 
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE 
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/ 
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

8 comments:

Ana Montana said...

saya sarapan bihun goreng+ bali suam...
hahhahahhahaaha..

HeLena said...

ringkas dan yang penting nmpak sedap..lbh2 sambal ikan sardin..fuhhh terliuq lar buk filla!!..

eda said...

sy pn suke kopi aik cheonggggg!!!YEAYYY

ezanoor said...

sama la masak sardin arini...hehhee

ezanoor said...

sama la masak sardin arini...hehhee

amy said...

macam roti canai instant perniagaan paklong sy je...bentuk samer..hehe...

Somel-somel Azilda Qasreyna said...

tu akak jkkp kak..dia slalu anta stok kat opis kitorg....kuih2 pon sedap gak

mamasuri said...

sedap2..instant2 pun ada sambal sardin kalu saya confirm cecah gula jer..sy lagi instant ..terus lunch..hahaha