Thursday, May 26, 2011

dalam perot kapatebang

aku dah dalam kapatebang kot time korang baca entry nie.. sajer gedik buat auto-publish.. hihihiiiii...

doakan perjalanan kami lancar... tiada kejadian sesatbarat...

dapat amik gamba ngan cik princess kat disneyland

amaani sihat ceria

gambar aku kurang sikit kot this time.. sebab jerawat betepek-tepek atas dahi.. sialan.. eh... hahaha.. tak manis ayat tu fillanie.. aku nak suh Pak Radie snap gambo aku jauh-jauh sikit.. tanak close-up.. pastu nanti nak suh dia edit gambo.. photoshop bagi cun sikit.. muahahahah... huiii gambo nak masuk blog tu.. haruslah yang molek-molek belaka.. aku kalau naik jerawat kat dahi.. mesti teringat ayat "pantang tengok perempuan dahi licin... semua kau sapu".. perghhh terus rasa down... habis dahi menggerutu tak licin memang orang tak pandang la?????? ok chill nasib i dah berpunya.. kah kah kahhhh...

aku off jer hp.. tanak roaming sebab orang cakap mahal.. mak tak de duit nak bayar bil.. selamat bertweeting lah korang ye.. jangan lupakan i...

nanti aku balik aku update yeh? i lap u ollllllsssssss....




*blog FRAMEKASIH tutup buat sementara waktu... segala email hanya akan dijawab selepas 30 May 2011.. sekian tima acih*






EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

5 comments:

Aya Ariel said...

sonoknye holiday..
happy holiday yeh..
jaga kesehatan..jaga anak2 baik2..
selamat pegi selamat kembali..
so..have fun!!

JMR said...

safe journey sis!!
bwk balik princess sekor..:-p

Lenny said...

yeayyyyy... selamat pergi selamat pulang.. nanti review best2 skit mana tau ada rezeki nak pegi pulak..

ninie said...

selamat terbang pegi dan balik....
sure budak2 tue hepi..pg jumpa En. Mickey n friend yer....

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

jangan lupa post cite kat sana yeeeee