Thursday, January 21, 2010

Buruk Macam Siapa??????

kalau tugas menyiapkan anak-anak ni... aku tatau ler orang lain kan? tp kalau serah kat Pak Radie.. dari Acih kecik sampai ler Acih dah beso skarang nie... konpom muke anak aku jadik putih melepak mcm sudin..... aku rasa dia mmg suke menyakat anak dia laaa.... semalam lepas mandikan Acih, aku terus 'pass' Acih kat apak dia.. pepandai ler ko nak siapkan... bukan nak pi mana pon.. dah malam.. tinggal nak tido jek.....

ni hasil dia.... baju tido otomen zaman tuk kaduk ni haaa yg dia pakaikan... kuakakak.. tak pasal suar tu jadik senteng giler..
ok Acih, pasni leh gi sawah....

gambar kureng kualiti sket... hehe.....



nah..... sile tontoni beramai-ramai video 1 minit dari Acih.... tp aku paling suke ayat Acih yang last tu..... x de sape ajar okeh... itu hakikat!!!!!!!! huahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

p/s: tak reti nak rotate video nie.. sila telengkan kepala korang!!! hahah....




Papa, jangan marah aaaarrrr!!

sekian, wassalam...


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

6 comments:

nurul said...

hahaha..lawaklah acih..tak tahan tul ayat yg last tu...muke saya buruk macam.....sian pak radhi..

Anonymous said...

akakakakaka...aduhhhh....siott mmg tak thn aku dgr ayat last tuh...

tahap konpiden yg tggi acih jawab..ahhahaha..

pHat sUe said...

sabar je lah paaak radie LOL

mannira said...

ok la..suar tu jd steng...dia makin tinggila fila...makin kurus...

teleng pale org ok...sian pak radie...

YUZIE AMIR said...

wakakak
tak tahan nak gelak tgk gambar acih nie..
haiish laki saya pun mcm ni laa...main capai jer.Kalo harap kan dia..siang ari buta pun dia pakaikan anak baju ala2 nak tido.

Yayang said...

muke saya burok mcm papa sayer....adeh!! zalim pye ayat!!!haha