Thursday, December 24, 2009

jiwa kacau...

okey, kali ni takyah malu-malu dah.. sbb semua orang dah daring2 perot mak ni haaa... "sorry tanye, pregnant ke?" perghhh sib baik ler aku mmg peknan.. kalo tak... aku bom jer mulut org tu..hahah... pastu tanye lagi..."dah brapa bulan?".. dah 3bulan 1/2 dahhh... pastu jawab lagi..."oh yeke?? eh tapi besar gak yeh???".. pastu aku plak jawab... "a'ah, mmg lah besar... triple!!!".. ok tak jawapan mak? hehehehe......

hari ni dah hari khamis... dah 2 malam pak radie tak balik... aritu dia balik umah kejap.. selisih kat lif jek.. aku nak turun gi keje.. dia baru sampai umah.... terus mcm jejak kasih..... huhuhuuuu... sedih dan hiba sbb malam-malam aku tido sorang... Acih takde..dia kat umah nenek Shah Alam... sedih tu sbb takder org picit kaki aku.... aku tak kisah..tp aku takut hantu.. uwaaaaaaaaaaa.. sblm tido tu.. mcm tebayang-bayang kalo ada 'mende' tetiba duduk kat celah2 mana-mana.. sengih2 kat aku.. nak suh aku buat apa???? uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa..takut...

malam ni pon tak confirm lagi dia balik ke tak... benci tau.... kepada boss dia... pepandai ler ko bayo lebih-lebih gaji staff... takpon ko bagi ler bonus berganda-ganda.... yer ker pa ko gi keje nie?????? sampai 3 malam tak balik... ko bia betul..... ko ingat mak x de spy ker??? awas!!!

sok dah cuti klismes... oh ye... sabtu mlm ada wedding nak kene attend kat tasek ampang hilir.. wah wedding wat kat lake gitew..kelas... concept dia english..dress code dia all white.. ingat nak pakai dress putih sampai lutut.. tp mcm seksissss plak... camno?? ok ke????? sbb back-up x der.. kalo x pakai baju tu.. aku dah tak de baju putih lain dah.. uwaaaaaaaaaaaaaaaa... kalo siap-siap dari umah ampang..konpom kene petir ngn mak aku nak pakai sexy2.. camno??? nanti ler dipikirkan yer...

ok lah x de aper nak citer... kalo rajin nanti update lagi... oh ye.. check-up 26hb nie.. (saturday).. ishhh tak sabarrrrrrrr... hehehe...



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

6 comments:

Chooyaya! said...

la... akak filla pon takot hantu ker? orang pun takot jugak la.. orang kalau duduk rumah, pasang semua lampu, pasal kalau malam, hantu suka keluar time gelap. merangkak2 macam ju on. orang takot.

mannira said...

kan org dah ckp..tetiba kuar tanduk ni... ko cek jgn tak cek..ye ke pak radie g keje...kuang...kuang...

Diana Ishak said...

aku lagi takut tetiba ada orang tegur 'Eh, pregnant ye?'

Memang aku tendang.

Anonymous said...

nmpak kak pilla gi check up pg ni kt demc..hehehe kak,ko mmg cumel in life walo pon tgh peknan n acih yg cumel jgak :)

Anonymous said...

nmpak kak pilla gi check up pg ni kt demc..hehehe kak,ko mmg cumel in life walo pon tgh peknan n acih yg cumel jgak :)

Filla said...

chooyaya:hehe..ko penakut gak yeh?

mannira: ye aku check claim OT dier...hehe

green apple: haha..elok ler ko tendang jek org yg clupar itu...

anonymous: hehe.. malu malu maluuu..