Thursday, December 03, 2009

Alhamdulilah..dah ok sket...

*ehem ehem*... assalamualaikum,

terima kasih banyak2 kat kawan-kawan yg meng'amin'kan doa ku itu... dan terima kasih buat Pak Radie yg cuba gak sedaya upaya dengar masalah hidop penuh pancaroba aku nih.. walopon dia tak tido 1 hari 1 malam.. sebab kene keje.. pastu balik umah...kene dengar aku plak yg luah perasaan bagai... mata merah menyala kadang tetutup2 tp dia dengar jugak... (hehe.. takot aku menjerit sbb takder org nak dengar lah tu)...

Alhamdulilah berkat doa, prob dah hampir selesai... takut nak ckp selesai..sbb taknak lah letak harapan tinggi sgt... kot-kot berubah last minute plak kang... tp so far.. dah ok dah kot.. nyampah kan citer tegantung2 mcm nie.. hihikkk.. x perlah... nama pon blog.. dari dulu pon aku dah ckp, aku tak citer semua kat blog..ada mende kita share.. ada menda biarlah utk diri sendiri... tp yg bagi kata semangat.. tqvm.. i lap u all lah!!

EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

4 comments:

Liyanaroxx said...

semoga semuanya dapat diselesaikan dengan baik kak...=)

genny da bomb said...

mak sambung doa lagi kat sini..

hope semuanya ok2 saja..aminnn..n takde perubahan smp ke akhirnya..sbb takut last minit tukar kan..hahaha..

walopun tatau ujung pangkal..aminnn lagi skali..hehe

Mimie Ishak said...

fadilla, ingat satu jek...doa ibu mengandung, insyaallah akan dimakbulkan oleh Allah.....semoga semuanya selesai spt yg didoakan...Aminnnnnn....

pHat sUe said...

btol mimie!