Monday, October 27, 2014

THEKASIHSSHAWL : NEW COLOUR

TheKasihsShawl datang lagi ;)

Kali ni dengan warna-warna baru which is lebih kepada basic colour yang senang nak mix and match dengan pakaian kita.. Kak Pilla perasan ramai orang suka beli shawl sambil fikir baju yang bersesuaian.. contoh macam ada baju ni so kene match dengan shawl warna ni... Tapi Kak Pilla pulak tak macam tu.. Kak Pilla boleh je pakai shawl warna apa-apa dengan baju warna apa-apa hahahah.. Sebab tu Kak Pilla ada banyak baju warna hitam dan putih.. senang nak match dengan pelbagai warna shawl .. So lepas ni pastikan anda ada banyak baju warna black and white ok?

 
Warna dulu dah sold out... Kalau ada pun black je yang tinggal kot (still can email).. So kepada my regular customers dan customer baru yang ingin memiliki high quality chiffon shawl by thekasihsshawl boleh lah order ye..

Meh close up sikit..




 
-Lilac Sold Out-

Ada 4 warna yang you all boleh collect.. Regular customers yang dah tau material Kak Pilla dan berpuas hati boleh repeat order ye... Ramai yang comment kata chiffon shawl thekasihsshawl ni the best chiffon dan mostly berpuas hati ;)  jahitan keliling juga kemas dan nipis..

Kak Pilla memang cerewet, lagipun setiap warna Kak Pilla akan collect jugak.. of course Kak Pilla nak yang berkualiti untuk diri sendiri dan orang lain ;)

"CHERRY"

Boleh lihat material ni sejuk, lembut dan 'jatuh' bila dipakai.. 

"LILAC"-Sold Out-

BACK VIEW

"NAVY BLUE"

BACK VIEW

"NUDE"

BACK VIEW

Ada customers yang tanya if shawl ni lebar menutup dada? yes ukurannya agak lebar dan terpulang cara untuk menggayakan.. boleh dilabuhkan atau dipendekkan sedikit.. Kak Pilla juga ada ramai customers yang belikan untuk anak-anak sekolah rendah dan anak-anak meningkat remaja.. 

Stok semua dah ready untuk diposkan.. So apa lagi? email dan buat payment cepat.. Serious buyer only ye..  Boleh order terus dengan my agent Peej Burhan di ig: @peachhub

CHIFFON SHAWL
High quality chiffon
Size: 180 cm x 80 cm


PRICE: RM35
(including postage)
Sabah/Sarawak: please add RM5

PROMOTION PRICE
(including postage)
Sabah/Sarawak: please add RM5
Buy 3 - RM100
Buy all 4 colours at RM130 only


Email : framekasih@yahoo.com
Title: CHIFFON SHAWL


Love, 
Filla.

No comments: