Tuesday, June 30, 2015

BUKA PUASA DAY 12 - 2015

Ahad haritu balik Shah Alam nak celebrate birthday Amaani sekali ;)

Mak dah siap masak, tengahari kitorang sampai dah takde apa nak buat.. Pak Radie dah jeling-jeling suh tolong masak.. Nak masak apa? Mak dah siap masak hahahahahha... 

Cuma nak masak nasi briyani je lagi.. so tengoklah Mak masak nasi tu.. oooo senang je masak nasi briyani ni.. Mak kalau balik Johor je mesti beli rempah briyani tu..senang je jadikan dia paste macam masak kari tu.. tumis dengan minyak sapi nyammmmsss.. 

So petang tu gi jalan-jalan bazar ramadhan sebab anak buah si Syasya tu teringin nak makan roti john dengan air soya bean.. nasi briyani dengan kari daging pon dia teringin.. Huih macam aku masa kecik-kecik puasa semua benda nak hahahhaha..

malas nak gi bersemak-semak kat bazaar stadium tu.. so kitorang pegi bazar ramadhan kecik je kat Section 2 tu.. Tengok Leecha kemain gigih lagi dia sibuk nak bawak roti john ;)

ada pakcik tegur, berat sangat ke roti john tu dik? hahahahah

Ni lauk untuk nasi briyani

Kari daging nenek yang empuk gila daging dia.. siap tapaukan bawak balik, sahur pon makan ni dengan nasi panas-panas.. sambil pejam mata mengantuk tapi nasi habis sepinggan caner tu?


Tq mama yatie belikan cake oreo untuk Amaani ;)

Tengok Leecha tu, dia tu mana boleh tengok Amaani lebih hahahhaha.. sesi merampas pisau nak potong cake jugak.. perasan je macam birthday dia hehehehe..

So itu sahaja update buka puasa rumah mertuaku..

Eh, anak buah i Azhar tu dah bujang ok.. suara garau pastu tetiba dah tinggi macam galah.. pastu tanya dia "Wah Azhar suara dah besar la".. "Saya dah matang" omg tak leh blah jawapan hahahahah..


Love, 
Filla.

4 comments:

Lynd said...

Leecha jangan comel sangat boleh tak. Setakat gambar dengan roti John pun kecomelan melampau tu dah kenapa? (Gaya bahasa kak Pilla kan?)

mrslyna said...

Hepi besday amani cute jer adiknya nk potong kek hihi

NaZa Luv said...

hahaha... pic leecha rebut pisau kek gewam i ols..
geget pipi cikit...
samat puasa ke 14 kak pilla.
cepat sket update menu bbuka/sahur.
i nak tiru! gegegege

intandayani said...

Lama kek kak si Leecha pegang roti john tu?