Tuesday, June 23, 2015

BUKA PUASA DAY 5 - 2015

Haiii, Gemorninggggg :)

Kita mulakan hari ini dengan mengupdate lauk sahur hari apa tah hahaha

Masak nasi goreng sempoi je... Ok itu je nak update untuk sahur hehehe..

Ni lauk buka puasa semalam..

Ayam goreng kunyit campur cili padi dan bawang holland..

 Sup sayur demi nak menghabiskan mushroom :)

 Ikan bilis tempe demi nak habiskan tempe sebelum tempe jadi tak elok

 Roti John Pak Radie beli.. biasa je lah tak sedap sangat ponnnn 

popiah tu sedap.. Oh ada satu lagi tak masuk dalam ni.. cakoi favourite semua..

Ok itu je lauk saya semalam.. Harini kene perah otak lagi nak masak apa pulak.


Love, 
Filla.

5 comments:

QasehnyaRania said...

hihi.asalkan masak sendiri comfirm puas hati kan..

Siti said...

Menu simple2 je....tapi nmpk menyelerakan!! boleh cilok idea k.filla utk buka puasa nanti

zuhannisa said...

Nasi goreng gitu baru win time sahurr...^_^

@ju said...

baru 6 hari ni saya dah tak tau nak masak apa....nak beli tak boleh lalu kat tekak pulak.....

Alueyah said...

Kakpilla corelle baru eyhh..? Cantiknya