Wednesday, August 27, 2014

HADIAH DARI SYURGA.

Bersambung dari kisah Nuffnang Raya tu ok... Aku settle mengemas dengan Ceera lebih kurang pukul 8 malam.. Aku dah plan nak visit Sepet.. Tengok jam dah pukul 8.. Tapi aku fikir pulak, kalau aku tak pegi visit haritu, memang lagi susah aku nak pegi nanti.. Lagipun Pak Radie kat Shah Alam lagi.. baik aku singgah je.. 

Dengan keletihan tu drive jugak.. Memang pakai waze, tapi Ceera yang pegang phone.. confident je.. sini sini siniii.. sambil tunjuk tangan.. "Ko tak leh cakap kiri ke kanan yeh?" Amboi garang sangat Kak Pilla nie hahha.. "Ye tak boleh, aku memang lemah bab kiri ngan kanan.. dari kecik sampai sekarang".. hahah sian Ceera.. Aku bab kiri kanan memang terror, bab jalan memang kelaut.. 

Jauh jugak rumah si Sepet nie.. masuk-masuk dalam perumahan.. dalam hati aku, matiklah nak keluar balik ni walaupun ada waze.. 

Sampai sana je terus masuk.. Ada mak Sepet and Mertua pon ada.. Baik-baik semuanya...Aku mintak maaf jugak sebab datang melawat baby orang malam-malam kann.. Ada orang mungkin tak berapa suka kita datang tengok baby malam-malam.. Tapi yelah.. baca apa patut sebelum nak pegang-pegang baby..

Ya Allah geram betul tengok anak Sepet ngan Qery ni.. Putih merah kulit dia.. tidur aman damai je.. ni yang menggeletik nak dukung ni.. Nama dia Qaiser ye.. Tupun aku tiru Qery sebut.. Aaahh baby kecik-kecik camni rasa nak picit je.. 

Eh, i'm not your mother... No milk ye baby hahahah.. kemain pon menyondol plak.. 

Sorry lah ulang tayang gambar sampai 3x.. Dah ini je gambo yang ada.. Ok ni clear sikit gambo baby Qaiser.. dagu tu halus je lembutttt lipat-lipat leher.. wangiiiiiii... 

Masa tu Sepet demam tak sihat.. Siannnnn dia.. Sepet ni lemah lembut je kalau cakap.. Pastu demam pulak lagi lah tak dengar kalau bercakap.. Semoga Mommy Sepet cepat sihat ye.. Tahniah buat Qery and Sepet.. Welcome to the club ;)


Love, 
Filla.

2 comments:

eynda said...

Comelnya baby Qaiser :-)

Alin Marlini said...

suka bau baby..bau syurga