Monday, April 21, 2014

NUFFNANG DAN FILLA

Assalamualaikum...

Jangan tekejut tepampang muka Kak Pilla pagi ni menghiasi skrin2 komputer korang hahaha..


Kemain tembam pipi ai hahahha.. Ni pun aku tau bila tengok Ceera link kat entry dia kat FB dia.. kesian tul aku ni asyiklah tertinggal train hahaha... 

Actually ni photoshoot hujung tahun last year (2013) macam tu.. Nuffnang kumpulkan talent2 untuk dicompilekan dalam satu website supaya nampak lebih teratur gitu.. 

So kalau korang rajin boleh lah gi tengok-tengok kat website tu.. Eh sebelum tu.. ni caption yang diorang buat untuk profile Kak Pilla..


Fadilla started KasihAleeya.blogspot.com back in the year 2005 to document details of her firstborn daughter Kasih Aleeya’s growth. Since then, she has had two more beautiful daughters – Kasih Amaani and Kasih Aleesya. Aside from her responsibilities as a committed homemaker, Fadilla also juggles a fulltime career and dedicates herself to updating the blog on a daily basis. She enjoys talking about her daughters’ antics, home recipes, family getaways and style coordinates.

Yesza, nak baca panjang lagi boleh visit  kat sini:


Thank you nuffnang.. Selama kita bersama, banyak sungguh kenangan manis kita.. Walaupun wajah-wajah lama di Nuffnang sudah tiada, namun wajah-wajah baru pun saya suka :) semua pun very nice.. walaupun aku selalu kacau diorang malam-malam dengan never ending questions kat whatsapp sebab kengkadang aku tak paham assignment aku.. hahahhahaha... 

Terima kasih buat Shah dan Sue Ann yang banyak membantu saya... tidak dilupakan Adrian, Denise, Willy, Song, Nicholas, Michele, Joyce, June, Rachel, Sara, Trixha, Wy Lyn dan ramai lagi yang mungkin i terlupa sebutkan.. i love Nuffnang.. 



Love, 
Filla.

1 comment:

Myalycia said...

comey apa muka kak filla camtu hehe..