Monday, November 22, 2010

KESIAN ANAK DARA AKU NIIIIEEE....

Penampilan terbaru Kasih Aleeya setelah kehilangan gigi kesayangan...
Tapi bagus gak.. pasnie minum pakai straw boleh katup gigi atas dan bawah.. masuk ikut tingkap je ;)




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

7 comments:

- Malia - said...

xpe gigi susu...nnt tumbuh la gigi kekal.. yg penting anak kamu tatap canteekkkk ok!!!!

SURIA AMANDA said...

hehehee..welcome to the club acih..dania lagi best pagar depan langsung xdo..

emy/mamasuri said...

xde gigi pun cantik jugak kasih ni..
hehehe..

Anonymous said...

Sian Acih. Anak dara aku baru goyang sikit2 gigi bawah dah bangga dah. 'Ain dah besar mommy!' perasaan... Maybe bagi diorg kalo ilang gigi sebatang tu tanda diorg dah meningkat ke satu tahap 'matured' la konon. nak2 acih dah jadik kakak pulak kan... heheheh...

-Ira MOT-

genny da bomb said...

haha..nuqman pun dah ilang gigi bawah sebatang..meraung2 ilang gigi macam gigi tu dh takleh tumbuh balik kekeke..

a n a s t a s y e a said...

kesiannya ..
tapi tak apa .. budak2
nanti besar tumbuh lagi la gigi tu =)

J.M.R said...

mana gigi tu pergi acih oii..hehehehe