Tuesday, May 18, 2010

Laki aku dapat buat iklan dengan Quicksilver....

dasat tak laki mak? auwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.... ko giler ke... badan besar tu ada hati.... tapi gambar atas nie.. mak suker... ngeh ngeh ngeh.... sila meluat puji laki sendiri... wehhhhhh mana penah aku nak puji laki.. selalu asik kutuk jer... sekali-sekali puji apa salahnye... untung-untung malam ni dia tolong picit tumit ni dalam setengah jam ke.... bila aku mintak tolong editkan gambo aku.. cehhhhh.... sibuk lah itulah inilah... bile gambar dia lajuuuuuuuu je...


oh ni time aku kene tinggal dengan anak kat umah... laki gi trip ngan kengkawan opis... tido kat PD gitew.... memahami tak buk fillanie??? kan kan?? bestkan dpt bini mcm nie??? dah ler ko tumpahkan air udang dalam bonet kereta.. haku nak muntah okeh........ letak bapak air freshener pon tidak mampu utk menyahkan bau tu... fening okeh!! Acih nak milk siap tutup idong okeh!!

kalau ler aku teberanak kat umah sengsorang.. laki plak tengah begumbira kat PD.. camne tu?? tp aku dah siap plan dah.. handphone kene sentiasa ada... apa-apa suruh Acih jek.... hahah.. giler dasat pemikiran aku ke hadapan gitew... oh.. buat yang tatau... gambar di atas ni lah laki mak...

respek orang lelaki gi vacation leh siap masak-masak mengalahkan mak-mak orang!!! heheheh..
auwwwwwwwwwwwwwwwww... letih nyah? huahahahahha.... melentik-lentik tangan tu... tak tahan makkkkk... hihihi.... pas makan ko kenyang sampai tebongkang tido yeh?
tak pe..... bagi jerlah dia bergumbira ngan kengkawan dia.. yelah aku paham... keje stress.. so dia memerlukan percutian utk menenangkan minda.... tapi beranak ngan berpantang stress tak? so perlu tak percutian dengan teman-teman selepas itu??? huahahahhahahah... *ehem ehem*.. sile buat-buat paham...
sekilas ikan di air ku tahu jantan betina.. ini kan plak laki sendiri.. tak susah..... yang paling slim... dan paling jelas kelihatan telinganya... orang kata telinga piring astro nie bijak... ok lah.. boleh tahan lah bijak... ko ada gambar kapal tebang lalu atas kepala mcm nie???? nasib kapal tebang tu tak jatuh tehempas kat korang nie..kalo tak leh masuk berita kul 8.... poyo siot.. nak super impose tu agak-agak ler bro... ok lah gambar ni... GALAK sangat!! hehe...

tetap Abang Bob paling cute hensem....


tapi... dalam banyak-banyak gambar..... aku ada satu gambar nak suruh korang teka.....

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-




mana satu bontot laki gua? dan nyatakan kenapa......... hahahahahakkkkk...




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

17 comments:

Miss Moon said...

aku nak teka bontut radie hok tengah tapi terkeliru ngan ontut sebelah kanan gamba tew pun rasa betul sebab nampak rambut mayang mengurai tew

RADIE GAMBO 1st tew gempak seyyyyyyyyyyyy

.mrs.zara. said...

hehe rasanya yang belah kiri...woha!

.mrs.zara. said...

hehe rasanya yang belah kiri...woha!

siti said...

ct teka yer...rsanya yg sebelah kanan sekali...

alasan nya : sbb nmpak rmbut yg pnjang itew...

onniey84 said...

tentunya yg ada rmbut megurai tuu..huk huk

ikafantasi said...

yang tengah kot..huhu
kak, i ingat pak radie yang blakon dalam cite blues pasar tani..hihihi

-butterfly- said...

:: iza rase yg paling kanan tu..
:: yg pakai suar Quicksilver tuh kot..
:: hehehehe
:: :p

^i|z|z|a|h <3 f|e|n|d|i^

mamamarissa said...

filla, jgn marah ok...i teka berdasarkan rambut...so, yg belah kanan :P

Mimy Hamid said...

aku teka...yang ada nampak sipi rambut pnjg mengurai..kan kan kan...rmbut nya sudah ku kenalllllll

Sham Ummi Echa said...

rasanya yg belah kanan kot sbb nmpk rmbut cik ponti tu.. kuakakaka.. melentik okeh bontot masing2

JMR said...

kanan kot..kiri kot..hahahhaa...nk bcuti bersama teman lelaki gk..best2!

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

aku rasa la, pak radie paling kanan kot sebab rambut dia panjang mengurai.. heheheh dapat hadiah tak?

Kniedaz said...

hahaha..hanya jauhari mengenal manikam..

sheila said...

sah2lah yg paling kanan tu. aku nampak ada rambut mayang mengurai disitu...mustahil itu rambut pompuan sbb apa kejadahnye pompuan tu amik gamba x pakai baju kan hehehhe

Anonymous said...

Yang paling sexy,pinggang ramping bak kerengga merah,putih gebu bak cicak kat plaster ceiling,rambut panjang bak maya kering..**Rasa nak sepak sehh..

Filla ~ Kasih Aleeya said...

hahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahah.... yer betul.... mcm maya karin, macam cik ponti.. mcm ziana zain... putih melepak... pinggang ada curve.... bontot melentik.. ramput panjang mengurai... itulah bontot dia!!!!! sorry tak de hadiah utk pemenang!

JuJue said...

hahahahahaa hujung kanan!! yerrr aku tau la..spesis ko ngan laki ko..memangggg lepiaqq!

lagiponn kalo nak wat contest teka bontot saper..ikat rambut dulu yer bang!!!