Wednesday, February 10, 2010

PHOTOSHOOT WITH CYBERPHOTOG....

Entry haritu semua gambar from my phone kan? so kali nie, baru lah yang betul-betul... All these beautiful pictures were captured by Moon and Sutan from Cyberphotog... not to promote because they are my friends, cuma lihatlah kualiti gambar-gambar di bawah ini... dan nilai lah sendiri... heheh.. betapa saya yang tak de lah jelitawan mana.. tapi nampak berseri-seri bile di snap oleh pakar dari Cyberphotog.. auwwwwwww.. hover ker aku promote mcm nie? eh tak de kot?, cuma keputusan di tangan anda.. anda berhak menentukan siapa yang anda mahu... so jika mahukan Cyberphotog sile visit website mereka di Cyberphotog atau di Blog Moon.. mereka juga mengambil gambar Pertunangan, Perkahwinan, Sambutan Harijadi, Gambar Kanak-kanak.. (hish penatlah nak type... kiranya, semua yg ko nak dia snap, dia snap lah.. ko gi tanyer sendiri)... heheheh....


Tapi buat saya dan Lenny, gambar-gambar di bawah ini memberi makna kepada kami berdua yang jarang mengabadikan gambar ketika kami hamil.. (auwwwww..nyampah kan kalo ayat skema-skema nieh).. so hari yang bersejarah ini, kami make-up tak hengat, supaya kelihatan sempurna dan tak menyusahkan pihak photographer nak kene edit byk sgt muka aku.. hahah... pemilihan pakaian juga penting.. tp sorry ler.. mak tak de baju kaler-kaler... so customer kena tau tujuan gambar ini.. tujuan ialah nak menayang perot.. so kenalah ketat sket kat prot..kalo pakai longgar...nanti orang tatau plak pregnant...

Bekerjasama dengan Cyberphotog adalah amat mudah.. bukan sebab kami dah kenal lama... tapi Cyberphotog ni memang peramah... so rasanya buat yang baru first time nak book mereka ni, tak perlulah malu... kalau diorang garang-garang, cepat-cepat bagitau Fillanie, biar fillanie babab mereka nie.. hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

Jom saksikan aksi-aksi lakonan berkesan dari saya dan Lenny.. hahahha...

tambahan gambar lagi.... mommy & daughter

nyamuk memang suke kat Acih nie...

big sista

nah hamik ko!! dlm prot ada baby+nasik lemak 1 bungkus 1/2... hihihiihhhhhhhhh...

dari depan fine, x der prot pon ;)

trademark ialah gedik... yer aku dan gedik x dpt dipisahkan... yg tak suke sila makan hati.. auww.. tp mimilicious.. aku tau, ko suker.. hahahakkkkksss.. *peace*

this is Lenny's tummy... 34 weeks! few weeks to go...

and this is mine, few MONTHS to go... *gulp* how come ar???? sikit lagi nak sama beso??? *matilah aku kegemokan nanti*

-saya 5 months pregnant-

anak dara saya Kasih Aleeya

Lenny (i love this pic) beautifully captured..

Lenny - 34 weeks

huiiiiii.... comelnye dagu... dagu ke kek lapis... hello? helloooo? anybody inside???

ni dugong ke orang? huahahha... (percubaan menyeksikan muka.. tapi tak leh laaa.. Lenny tu muke ngantuk pon dah seksi, ni kene nuntut ilmu kat Lenny nie)

ok dah, gi buat keje lain.... jangan tgk perot i lama-lama... i malu tauuuuuuuuuuuuuuuuuu!!


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

17 comments:

MamaIcha said...

cute & gedik...i like :D

mummy_ayu said...

cantiks...

onniey84 said...

cantiknya gambar..
cantiknya ka pilla.....muahss

Liyana said...

wow!!!!HOT MUMMY in da house....seriously akak nampak comel ar masa pregnant....takde ar nampak akak tembam sgt...ke blom naik lagik badan?acih pun shomelllllll~!!

Mimy Hamid said...

hehehe ko mmg gedik fillaaaaaaaa...tapi tetap hotttttttttt...mak suka

JMR said...

cun aa photo preggie gini..

fatenton said...

sgt2 sweet :)

Liana Manjaku said...

Salam kenal...

Suka saya tengok gambar2 nie... so cute. Bila terkenang semula... betapa ruginya saya dulu tak ambil gambar banyak2 cam nie! huhuhu... kenalah tunggu yang no 2 nanti :)

Miss Moon said...

filla auwwwwwwwww kamuk bikin aku malussssssssss

wey aku ada upload lagi gambo kat fotopages kayyyyyyyyyyyyyyy

Siti Fatimah said...

nice.... cantek2!!! :)

Mommy Stephanie Liah And Daddy Remy Rizal said...

nice!

Mulut hazab uollss said...
This comment has been removed by the author.
Mulut hazab uollss said...

teringin nak pregnant sbb nak cantik mcm you sis. hehe kirim slm acih. she looks so cute. nak anak mcm acih la hahaha gatal!

mamalisa said...

CUN!!! sangat :=)

Diarihatiku1976 said...

cun aa photo preggie gini..

Mimie Ishak said...

aku tak leh comment kat facebook aritu...tp cantik ah gambo nih smua...pewot nko sgt kecik wpun pegnant 5 bulan...nko diet yer.....heheh...tak care.....

Sung Je Kyo said...

hot mama...