Wednesday, February 17, 2010

DELICIOUS memang delicious pon....

sebelum ni i heard bad comments gak makan kat delicious ada yang tak sedap... well, yang aku ordered hari tu.. sedap jer.. ke tekak aku mcm tong sampah di saat dan ketika ini? huahah... last friday gi jenjalan ngn cik anny ke Bangsar Village... terserempak plak ngn Jasmin Hamid.. hamik ko... seksi nak mam... biarlah..janji dia bahagia.. aku pon bahagia dpt makan..hihihi...


ok kengkawan, entry saya akan berkisar tentang food sajer yer.. iyerlah..kata cuti 4 hari.. maka blog aku pon 'tutup' 4 hari jugak.. maka akan dihiasi dengan gambar-gambar food sajer.. eh asal aku fanatik sgt amik gambar food ah? tak kira lah yang nampak menarik kebabomm ke.. gambar goreng pisang tepi jalan ke.. food cantik kan? eh silap.. food sedap! heheh..
Anny dan saya...

tunggu food...

cantik lah deco kat sini... mirror banyak, so tetiba rasa tempat ni luas sangat...

ko kenapa kurus sangat skarang??? lepas fillanie beranak bersalin, tolong jadik trainer i ok... hehehe...

rakus betul.. x dpt fillanie nak geget sket biskut tu.. tau-tau dah habis.. menciiiii...

Anny's, Chicken grilled sandwich ke nama dia?

fish & chips mak buyong punyer...


tapi... yang terpaling... terpalinggg.. terpalinggggg delicious kat delicious ni ialah.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
yer yang ini... kalau tak silap nama dia... berrylicious aper mender tah.. hahahahha... tp kesedapan dia.. pergh.... cair dimulut gitews... manis-manis buah jer rasa dia.. nak kata cake bukan... sebab dia ranggggupp.. ish, pendek kata, pegi lah rasa mende nie.. sedappp!!!


oh itu sajer.. kalau rajin petang ni saya citer makanan lagi.... babaiiii..selamat meneguk ayaq liuq ler yer.. hehehe..





EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

3 comments:

greenapple said...

wah cedapnya!!!lapar la pulak huhuhu.......

NURSAKINAHBTMOHDSOLEH said...

kak pila. jumpe sabtu ni ;)
aritue kina g JJ ipoh jumpe kwn akk yg kak anny ni..kat JJ..hee. ari sabtu xsilap..

Unknown said...

Hi, itu berry meringue.

Kalau kat Alexis, namanya Pavlova cake.

Memang sedap...