Tuesday, February 09, 2010

Blusher yang wow!! not bad...

kan aku ada janji nak reveal aper brand blusher yang bisa membuat pipiku yang selalunya kusam bertukar menjadi kemerah-merahan jambuan? auwww... ayat reka-reka mmg sedap didengar... so meh ler aku share.... hebat sangat tu tak lah... tp ok lah jugak! terus terang selama ni aku cuma ada satu jek blusher from MAC.... selagi tak haus licin mmg aku tak beli dah baru.. tp naluri ibu mengandung yang pipi dah mengembang dan kulit dah semakin 'tegang' nieh... tetiba rasa nak kaler pink2 supaya nampak comel dan kiut sket... hihihhhhhhhhhh...



so teringat CPM penah ckp blusher kat Elianto ni ok.. with the price yang sangat-sangat reasonable itu.. maka saya pon mencuba lah jugak... ada byk choices... tp saya amik yang ala2 'globe' corak dia.. kuakakkkk.... first time guna ialah masa PS bersama Moon hari tu.. kenapa saya guna masa tu? sbb saya nak tgk, apakah ia bagus? apakah ia lasting? sbb saya ni jenis.. make-up tak kekal... kejap jer dah tak berseri-seri lagi.... (tetiba salahkan product)...



meh tgk ghoper blusher yang comel nie...
so inilah dia blusher yang berjaya memikat hati saya buat masa ini... ;) kepada anda-anda di luar sana boleh lah jugak kalau nak try.. harga jangan tanye, sbb saya belikan satu utk kawan saya, nanti dia tau harga... malu lah saya!!!! hihihikkkkk....

ok ini gambar si tembun bersama pipi pink.. auwwwwwwwwwwwwww..


itu sajer cerita hari nie... babaiii.....







EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

7 comments:

Miss Moon said...

pilaaaaaaaaaaaaaaaa tenks kasik aku blusher tew . aku pun pakai ari nih kaler je ....aku soka . Pastu pakai plak eyeshadow Mai kasik ...meletop mak nyah akakakka prasan ...

mmg best nko dia ada sedikit shimmer kan ...auww terus rasa pipi cam kena kiss kiss

Mummy_Fuzz said...

fila...aku dah try gak blusher Elianto ni...memang jd cam barbie doll..pink jambu!tp aku jrg pakai blusher kalau gi keje..gi jln2 oklah...

Unknown said...

cun :)

Mimy Hamid said...

aku pun pakai brand ni tau...ehehhe

Unknown said...

aku bli eyeshadow elianto. ok gak.. actually pakai lah cap apa ponggg samaaa jer. tu pon tettappp nak buang duit beli clinique lah apa lah! kalau dah semulajadi jelitawannnn ko kena tampar pon nampak comeiii je pipi tu merah merah. tak gitew?

NURSAKINAHBTMOHDSOLEH said...

elianto berbaloi lah. brg pon ok ;) tapi akak bebaik jgn bg jatuh. kalau jatuh ni mmg berderai seribu lah. haha. sbb dulu penah beli blusher camnie..ltk dlm make up case jatuh..pecah! huh. klu MAC abeh la bankrupt.

C!kpuanmuda® said...

dan.... itu lah rahsia kulit berseri saya :D