Monday, February 22, 2010

My parents' house dah nak siap...

InsyaAllah bakal siap bulan April 2010.. tak lama lagi... bagus gak under Tabung Haji nie.. mmg laju jer buat keje... dan bukan sekadar janji..


kami ke ENSTEK lagi hari sabtu lepas... tapi punyelah panas... dorang nak menghabiskan balance 11 units lagi rumah jenis nie... so ada lah makan2 laksa.. ermmm.. tak sedap.... heheh... tp aku makan jugak..hahaha... lepas tu terus naik kereta, pegi tgk umah ni plak...


aku ni kan x leh kene panas.. hahaha... mengalahkan Acih okeh... hahah... tgk bih-bih kurang terus masuk kereta dok dlm aircond.. terasa gak menggelabah time tu.. tp nak buat cemana.. i tak leh diri lama-lama.. nanti lenguh... i tak leh kene panas-panas sgt... kang i pening kepala... meluatttt jek Pak Radie tgk aku..kuakakakak.... dari dalam kereta leh gak snap pic...
bahagian atas...

sebab aku buat lawatan tak lama..so mcm tak perasan apa lagi yang lom siap....hahah... tp overall mmg dah siap... lantai semua dah pasang tiles... suke jugak pagar rumah nie.. suci jer... masa gi makan laksa tu orang tu ckp umah yang ada pasang flag2 nie yg lom jual..sabar jerlah..bile ktorang sampai mak aku dah panik.. sbb ada flag2 kat umah... call orang tu.. dia ckp dorang salah pasang flag... mmg sah tu umah parents aku.. sabar jerlah.... mak aku ingat selama dia dok datang tgk umah..ingat salah umah!!! so.. inilah kawasan kejiranan dia nanti... mudah-mudahan dapat jiran yang baik2.... amin....



eh ada yang berminat rumah di ESTEK? boleh email saya... huahahah... mak mcm2 business skarang okeh.. jual umah pon mak buat u olsssss!!! *peace*

EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

9 comments:

Anonymous said...

habis tu umah kak filla macam mana lak dah siao ke lom.dah lama dah akak x story pasal umah akak

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

giler cun rumah mak ko filla
jatuh chenta aku tau...
desing moden tu.....
nasib ler jauh nun di sana...kalau ler ada sekitar kluang rumah camtu kan best...tp sure harga mahal kan

Puteri Satu said...

sangat cantik rumah ni... akak tahu rumah kat enstek tu design2 dia seme cecantik kan... berapa rege ni fella...(ceh.. cara akak tanya cam nak beli umah seketoi lagi..ahaks)

genny da bomb said...

cantekkkkkkkkk...suci murni gitu warnanye..kelassss

Diarihatiku1976 said...

ee suka saya umah tu.. nampak mcm kelazzzzzz jer rekabentuknya...

Sue said...

rumah kat bdr enstek mmg cantik.. tapi jauh le pulak nak p keje. kalo keje ngan audit negara, bole la mintak tukar keje kat akademi situ. ehhehe berangan... bape harganya ni?

mamalisa said...

Hah Filla nak tau rege umah tu heheh kalau wat umah utk masa pencen best jugak yo?

nydia-mama akif said...

cantik sesangat rumah nih....nanti dah siap nak tgk deco dlm rumahnye plak...mesti kebabom jugak kan...

Unknown said...

Kak filla around berapa ye harga rumah macam ni. (Basic)

Terima kasih

Sangat cantik.