Tuesday, February 02, 2010

Before and After.....

setelah difikir secara masak-masak, maka we decided to buy this bio-aura.. sistem penapis air masa kini.. cehhhh.. promote yer yer mcm aku jual menatang ni plak! heheh... kan ada berbagai-bagai penapis air masa kini?

so aku rasa kini tiba masanyaaaaaaa... air kat umah putrajaya ni haaa..punyer lah berkarat tak hengat punye... stok letak air masak dlm botol.. baru 2 hari dlm fridge..berkeladak bawah botol tu.. sampai aku nak minum pon ngeri2 tekak okeh! pastu lom citer pasal baju putih masuk washing machine tu lagi... berpeta2 karat kat baju.. x leh blah laaaa.. tu aku tak kisah sgt lah sbb baju kan? tapi ni air minum ni yg aku geli nieh....

rasanya tak kisah lah melabur sket duit yg ada utk kebersihan dan kesihatan seiisi keluarga... jom saksika mak nak tunjuk magik sket ni haaaah....
saja je pilih Bio-Aura nie..sebab haritu ada tengok kat umah my BIL... salah satu daripada batang-batang penapis dlm ni ko boleh cuci sendiri... gile laaa..masa org tu pasang.. tak sampai 3 minit bukak air tu... tetiba dah kuning dah batu tuuuu.. perghhhh geli geliiii...

ini ialah 'rumah' dia yer.. dlm tu ada batang-batang penapis yg aku tatau pon aper nama saintifik dia..hehehe....

nahhhhh!! ko tengok ler sendiri before/after ditapis..


yang kiri kuning tu air yang tak ditapis.. yang putih bersih suci murni berkilauan ni yang dah ditapis.... amacam? hehehe.. sgt puas hati.. so skarang tupperware air aku kat umah dah bersih berseri-seri.. muka ai pon tambah berseri lepas minum air bio-aura... auwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww...



utk sesiapa yang belum ada sistem penapis air dirumah masing-masing, sila dapatkan di pasaran ye... tak pe melabur sikit jer.. utk kebaikan di masa hadapan!!!!! takkan nak bagi anak kita minum air karat plak?





sekian, terima kasih...








EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

15 comments:

Unknown said...

kalo penapis teh consider penapis air dak???????????? aku tapis AIR teh!!

Filla said...

jujue: meh aku tapis ko nak?

Miss Moon said...

hahahha jujue nko dah nak banak still ley wat lawak sengal ....wey nanti pilla ngan lenny ada gambo preggy nko jangan jeles ...tewla dtg sini diam diam akakkakakka saja aku nak kasik jujue jeles hua hua hua

wahhhhhhhhhhh bio aura aku tingat kat iklan ....filla aku pun duk menabung rm1 sehari nak beli benda alah nih .alakakakakkak mmg nyampah air skrg bodo karatssssssssssssssss

pastuh rasa pun pelik eiiii tak sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Miss Moon said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

bpe rege ko bli natang nh fila weiii...

Unknown said...

kak filla , bio-aura ni mmg baguih la. Kalau sesape ade baby, elok bagi air yg dh tapis pakai w-filter ni drpd bg air masak kosong yg keruh warnanye.

4 info (iklan sikit):- boleh dptkan dr saya - with the cheapest price (more than 20% LESS .. waaaahhhh)& installment pun boleh.. but if you want it cash on delivery :- price u can't get from others : more & more LESS.

email me for more details :-
zuhairahzms@gmail.com

bee2312 said...

sy pun pakai bio aura...heheheh..sajer menyelit...mmg bagus...

JMR said...

syukur alhamdulillah............

Jasfyra said...

kita serupa..pakai bio aura gak :)

mamalisa said...

welcome to bioaura club! saya pun guna ni..mmg bagus tapi x tahan asyik kena perli dgn laki je sebb beli penapis mahal2..hampeh.takpelah invest utk kesihatan aper salahnyer kan?

Sue said...

yea..guna lah bio aura utk kesejahteraan hidup anda. cewahhh....

contact me jugak kalo ade sape2 berminat...

genny da bomb said...

ha..mak pun pakai nih..mmg superb la air baru rasa air lalu tekak ni suci murni hihihi..kalo rajin tadah untuk mandi skali ye

Miss Moon said...

alamak mak nak tumpang mak pun jual bio aura nih hahahhahah

tipu jeeeeeee

smalam ada org buzz me tanya nak beli tak tapi mak lupa sapa sebab pc tershut down ...nanti buzz ai balik ek . Sapa dapat kasik harge terbaek ley la mak menabung darik skrg hahahahhahaha

sambil kelip kelip kan mata konon kiut

Anonymous said...

Miss Moon,
x tau camne nk buzz u, but i can give you the BEST (LESS & MORE LESS) price...
Email me : zuhairahzms@gmail.com

Anonymous said...

ermmmm... saya adalah salah seorang dealer bio aura jugak... alhamdulillah setakat ini sudah lebih 20 unit bio aura telah saya jual memandangkan perrmintaan yg tinggi... tahniah kepada hai-o kerana mengeluarkan produk yg hebat....
perlukan penapis bio aura/ alat ganti bio aura? boleh contact saya 019 3818116(ariffin) terima kasih.