Thursday, February 18, 2010

Never say no!!!


(Acih)


Apa yang membuatkan anda tidak boleh berkata "NO" kepada anak anda???


macam saya semalam.... prot tak sedap... macam perot tu ketat dan menyenakkan jer.. so tebaring jer kat sofa... Acih baring gak sambil tgk tv... saya tunggu Pak Radie balik beli tuna dlm tin.. sbb roti, timun ngn tomato ada.. so nak makan yg simple2 jer....
pastu tetiba Acih suruh masak... sebab dia lapar.....

ayat yang membuatkan saya terharu dan terus bangun pegi masak nasi......

"MAMA, KASIH LAPAAAARRRRRR NIE..... MAMA TAK NAK MASAK KE? TAKPELAH, KASIH MAKAN RAMBUT JELAH!!!!"


dia masukkan rambut dia dalam mulut sambil kunyah okeh!!!!!!! perghhhh.. ni kalau mak aku tau..mampus aku!!! terus aku bangun gi masak nasi..... kang dia ngadu kat orang.. mama tak masak, kasih makan rambut sebab lapar sgt... mampos aku!!!!

(gambar si mulut murai sekadar hiasan)


p/s: manjakan anak berpada-pada.. tapi kalau dah sampai tahap nie.. kena lah aku bangun jugak masak!!!!!


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

8 comments:

Mimy Hamid said...

hahahah ...acih cheeky la..bagus acih kenakan mama kamu..hehehe

Shinnaz Ahmad Rasid said...

gud girl kasih..tehehhe..:p

chika said...

HAHAHAHAHHA.
I gelak cam nak sengkak perut. Tak sangka plak ayat terakhir ; Takpela, Kasih makan rambut je la.

HAHAHAHAHHA.
Thumbs up, Kasih!

Liyanaroxx said...

pandai acih...lenkali kenakan mama slalu okeh?muahahahaha!

JuJue said...

acih memang dah nampak besar sangat sangat sangat sangat dah..
cun plak tuh!

Miss Moon said...

umak aiiiiiiiiii pandai nye kasih reverse saiko kan nko

tapi kalau aku pun pantas aku bangun gie masak

Lenny said...

tuhla.. kalau aku pon.. terus cargasss!!!!

or.. aku buat muka manja2 skit... suh Yang turun bawah g beli makanan! ahahahhahahahha...

mannira said...

acih..nak belaja dgn acih la reverse psyco...wakaka..lawakla acih ni...