Wednesday, October 29, 2008

Open House Fillanie...

Title jek dah gediks kan?..hahahah.. yer harus laaaa kan... kalo tak bukan ler Fillanie.. auwww.. dalam pada x moh buat OH nie.. akhirnyer buat ler gak.. dah tertulis rupanye yg ktorang kene buat gak OH (alasan!!)..hahah.. aper salahnyer bukan selalu.. nak menjamu kwn2.. sedara..jiran2.. tp buat yg x mendapat invitation dari fillanie & co.. harap maap.. bukan aper.. kadang terlupa.. termiss.. telepas pandang... (AYUE SORRY..AKU SYG KO!! TP BUDGET KO KAT JB..NASIB BAIK MMG KO KAT JB!!).. hhhahahah.. so automatically aku diampunkan..hehehe... (sesi pengampunan diri sendiri).. nasib my mom datang tido umah.. dia masak lontong + sambal sotong kering + agar2 santan... tq.. love u lah!! haha.. mak kasih plak masak mihun sup... tajuk menu fillanie (MIHUN SUP PERCUBAAN PERTAMA).. huhu..jgn marah kalo x sedap yerrr... Pak Radie plak sponsor satay... to all our guests thank you so much sbb datang memeriahkan suasana di teratak buruk kami yg comel + cute gitewww.. heheh..
siler..please..mintak tolong...abaikan semak samun kat area dapo saya!!
ini bibik2 saya yg cantek2 dan sgt vogue de vass saya import khas utk jadik helper saya.. tp apakan daya biler helper2 saya ni lagi suker mengorok dlm bilik buat taik mata... yer bagusss!! hehehehe....
yer... ada saper2 nak pakai maid?.. saya ada stok nie.. nak yg kiri (anny) ke yg kanan(natra)? (kalo korang leh caya kat laki masing2 arrr kan!!! hahahahah)
kiter chill dulu....heheheh...
yer ni office-mate saya ngn anak dier... anak dier ni baya Acih.. muda 5 ari jek dari Acih..
kengkawan opis Pak Radie...
yang ni gak...heheheh... ader tak sesaper kenal mamat baju merah pegang mangkuk tu? mcm biasa tgk kan kan kan??? hehehehehe...
jiran2 kami yg datang.. (x larat ler jemput sumer.. giler aper satu block nak ajak?kang dorang dok dalam umah.. aku yg kene dok kat luar...)hahah..
nie gambo fillanie + annienie...
nie dah start ramai..sbb ni sumer kengkawan Pak Radie.. kengkawan Shah Alam ler...gang2 sekolah dier masa kecik2 dulu.... (huh sumer jahat2.. isap rokok time sekolah... ponteng sekolah... malas arr nak citer dier nyer jahat)
so better don't show their faces here kan kan... but i like this pic.. weiii.. aper brand jeans korang nie?
my friend time kat UiTM dulu.. Meen... thanks yer Meen sbb datang..
yer yer... jgn kaget! bukan senang nak kumpul orang Shah Alam nie.. ramai sungguh lahh.. neway.. Thank cik Natra sbb ko amik gambo nikan..muker aku blur jek kat tepi tu... thanks yer?!!.. hehehe...
yer... nie penyangak2 yg comel di dapur... aku sempat ler panjat kusi comel tu.. so aku nampak ler tinggi sket dari dorang neh... yerlah..memasing ada impian nak jadik model kan kan? so saper tinggi dia best arrr... blah!!!!
yer love this pic gak... (ayang+lenny+alya+dot dot dot).. hahahah... one happy family!
thanks korang for coming... nie ler last guests aku... walopon dorang dtg di acara penutup.. tp sgt best.. sbb dorang sumer cantek2 pakai baju raya...hahahah... (maap yer..aku tekecuali sbb nak basuh piuk blanga)..
Acih moody giler... sbb penat kot..pastu dia selsema plak... lagik hangin..bengkok mak mendokong dier...
ila-mai-lenny.... tak cukup quorum nieh... moon x dpt dtg sbb kene gi Sg. Buloh ker mana tah.. x per moon.. nx time yer..
tgk ler budak kecik nie nangis2...
x sampai baper saat Pak Radie wat aksi superman.. dia leh gelak..hover! nampak sgt.. nangis2 tu autaaaa lebeyyyy!!
amik gambo dulu....
thanks kat sumer yg datang hari tu yer... kami happy sgt that day!! Selamat Hari Raya!!!

10 comments:

Miss Moon said...

wahhhhhhhh makan ati aku sebab tak dapat join ...manyak kuciwa laaaaaaaaaaaaa

waaaaaaaaaaaaaa waaaaaaaaaaaaa aku nageh ter esak esak hokey ...misti burok muker aku

tak ley aku makan mihun sup cubaan pertama nko tew . Wah baik n sopan nyer lenny - ila - mai . Baru la nampak suasana raya . Nko laks cam nak gie meronggeng je ..kalau tak misti nko ayu je hahahhaa . Tapi aku pun tak reti wat kije pakai baju kurung . Last last baju je aku pakai ..kain nyer aku bukak ekakakkakaka

aku mintak mahap bebanyak la . Lepas amik gambo tunang kat damansara aku kena ke sungai buloh plaks umah makcik sutan . Dia org wat kumpul adik badik . Kebetulan pakcik n makcik dia darik hong kong tew balik mesia . Aku tahu pun last minit . Sian zaimi kena campak kat area cinneleisure tew .

penat dow sampai ke malam . Balik umah aku flat pekeliling gilerrrrrrrrrr penat tauuuuuuuuu

wah meriah la suasana umah nko pila . Cam wakil rakyat plak pak radie

azdra-azdra said...

weh..ko tak nak minta maaf ngan aku ker? kecik ati aku nih.. huhuhu.. sgt kecik atiiiiii...

jeng jeng jeng jeng...

aku jeles..sbb korang leh berkumpul macam nih.. apa kata..next time aku turun KL, kita gathering macam nih..tp kat umah ko lah.. hahahahahahhahah senang..tak brp nak jam gi umah ko.. hahahah..

nak harap korang datang umah aku ntahlah.. klu nak dtg..tunggu umah aku siap.. heheheheheh

p/s:amboi.net sesondon gitu kamuk laki bini.. auwww i loikeee..

Shadani said...

hi filla..
wah!!! ramainye gi open house tu.. ruginye aku jauh kt sini.. hehe.. miss u all kt sane.. mai, meen, ijan, annie.. mimi tk dtg ke?

ila de cute said...

best nyaaaaa gi umah ko ari tu filla...seronok...bagus kan aku, lenny and mai plan dtg lambat2...kan selesa je kitaorg buat umah ko cam umah sendiri...buat bilik anak ko cam bilik anak aku aje... makanan pun dapppp aku suka giler lontong dgn sambal sotong yg mak ko buat tu...dua mangkuk aku mkn pastu dah tak larat nk mkn mihun sup ko....sowi ye yang...tapi laki aku ckp mihun sup ko dapp sgt...dia mkn dua mangkuk tu...

yang tak best 1 je...aku nampak begitu gemuk dlm gambar tu..huuhuuhhu

moon, sian moon tak dpt join... kalau tak sure lg best...sure lagi byk gambar2 kita yg ayu berbaju kurung ni... photog2 yg ada semua kena dipanggil je bila nak amik gambar...kalau moon ada sure byk gambar2 best...

fara, ko jgn le jeles... hehehh

Lenny said...

fillaaa..... sukanyer aku pegi umah ko.. aku mmg sentiasa mengagumi umah ko.. siap cakap kat Yang.. korang seme creative.. tau je nak carik barang2 umah kat ner.. ceruk mana pon tau... aku nieh fail bab2 creative nieh..

aku suka la gambo kitorang anak beranak yg ko amikkk.... ceria jeeee.... tp mmg rambut aku kaler camtuh erk?.. karatz ok.. ahhahahha... nanti pass kat aku ori copy... aku nak print beso2..

a ah.. aku ngan ila mmg buat bilik anak ko cam bilik anak sendiri.. syahmi syiok je main masak2 ngan alya... hehehhe.... best la umah ko pilla..

and mmg mihun sup ko sedap.. aku makan dap dap dap... aku makan lontong kat umah.. seb baik ko tapaukan kan... kot tak.. tak merasa akuuu....

eh.. panjang plak aku nyer comment ek.. buat cam blog sendiri plak..

Mimie Ishak said...

aloo kawan...mintak maaf bebanyak tak leh join itu hari pon rumah MIL ada kenduri...tersangat lah penat aku ... siap ko tipon aku lagi ek tanya datang ke tidak..tapi meriahnyer open house ko tuh...semua ade member 'bengong' pon ade huhuhu...dah ler jarang jumpa sedis aku tau!...

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Sham Ummi Echa said...

wah buk filla..meriahnya open house ko nih... ramai kengkawan ko dtg yer... rajin mak ko masak.. rajin mak ko tau..bkn ko.. hehehhe xde la... ko pon rajin n terer masak.. aku mmg salute kt ko... siap wat mihun sup lg.. kalo aku xde la... masak utk ramai2 aku x reti nk bajet la bahan2 dia...

happy2gether said...

Filla, sori aku dtg lmbt, aku kena jemput zaimi yg tercampak kat area ikano tuh...tp mmg aku budget nak dtg last2 sbb dpt layanan special gitu.baik pakat ngan ila & lenny..masa tu ko dah x sibuk layan org lain, pastu dpt tapau lagiks,cuma aku tau ko dah penat dah time last2 tu...ehehhe...

Suka aku dpt jumpa Izan & Natra...Annie aku termiss, dr ipoh berjanji nak jumpa asyik x jdk, xde rezeki...ingatkan Mimi dpt escape dari Gombak, Min pon aku dpt jumpa kejap jek...aku gak xwat open hse, dari dulu alasan umah kecik, mmg cute umah aku dari umah yg lama, pastu sejak ada Aqil maid aku pon surrender nak wat mkn2 sbb sikenit tu tak ley letak, huhuu...

Conclusion nyer mmg best open hse ko...semua makanan sedap2. yummeh!

hOtMaMa said...

giler meriah open house ko nyah..!
ehh..apsal ko tak ajak mak ek... padahal dekat sajork mak kalau nak merempit ke putrajaya tuh..huhuhu.. opss... terlupa plak.. ko tak der no phone mak kan...hikhik.. aku asyik lupa jerk nak email kat ko pilla... bg aku email add ko....hehehe!