Wednesday, October 15, 2008

Acih kira duit raya...

Lupe plak ada snap gambo Acih masa tgh kira duit raya.. papa tak der time nie.. x balik kijer lagi.. aku dah x sabo nak kira duit raya Acih.. so me and Acih jer yg settle kan kije kira duit...
meh longgok duit atas katil..hhahahah...
tu diaa..bz giler kira duit okeh.. citer psl duit nie... baper bulan lps Wan dia bawak dia gi office lama wan.. pastu ada ler kwn wan bagi duit rm5... kan kaler ijau.. pastu jalan lagi.. ada kwn wan lagi..hulur rm1 kat Acih.. leh tak Acih jerit kat kantin lak tu.. Acih ckp 'tak nakk... Acih dah ada dahhh duit... kaler ijau'... hahahhaha... cemana?? anak aku jujur/ lurus bendul x nak duit ker.. atau anak aku nak gitau dier yg rm1 tu sikit sgt???? huahahhahaha..malu wan dier... kwn wan tu lagik arr malu... Acih, siler jgn jadi mata duitan dah beso nanti okeh?

gitewww... hover kan acih..muker serious lak tuh... kat sebelah katil kami tuler katil acih..hover dah tua bangka nak tido sebilik... kadang siap bgn tgh malam panjat gi mencelah...

Dalam kete...

ni masa nak gi mana tah arituh... pecaya ni jeklah sekali Acih pakai baju nie.. aku kan suker 'black'.. so beli ar baju ni.. nasib x mahal sgt..poney sajer.. Acih x suker... acih... lebo nyer muker ko... mcm dulang dah... muker mcm biasa..kene serious okeh.. yer.. barang siapa lom ada anak pompuans... mcm ni ler yer.. sila semunyikkan segala lipstick.. bedak ker aper.. tp so far acih lom penah jahanamkan lipstick aku.. gud girl..

yer.. dah ok skit main mata..kalo x tu.. dua2 mata dia tutup...

mama filla masak smalam:


disebabkan mak ada futsal malam tadi kan... kang Pak Radie hangin ngn aku kalo gi futsal x amik ati dier dulu.. so dlm malas tu tepaksa ler aku masak gak..sbb aku pon lapo... nak masak nasik+lauk aku malas.. sayo x der..aku bedal gak buat mihun goreng.. tabur jek daun sup+daun bawang.. tu kan sayo gak..hihihi... nasib licin Pak Radie makan.. masa dia makan dkt 10 kali aku tanyer dap ker tak... huahahha... hover kan?

makan kat Pavillion:

yuhuuuu...all poms out there... agree or not? hahahahhaha!!!

siler jgn hotak kuningss yerr... ni citer pasal burger!!beso gedabak giler babans (haa kan dah kuar ayat aku).. tahap tak cukup napas nak mengabiskan... tp mak nyer burger tu habis gak... well.. aku mana penah makan tak abis.. mak aku marah.. x elok..nanti makanan nangis... hehehehe (alasan).. lek lek lekkkk.. jgn panik... ni bkn aku.. tp kan... tulunnnnn aku sgt jatuh cinta ngn white shirt polo nieh.. polo okey? rm700++ .. mana aku nak carik yg sama lebih kurang cutting ni tp bukan polo arrr.. poli ker.. pola kerr.. hahahahah.. tulun gitau saya mana mau beli white shirt yg cantik mcm ni??? tensiiiii...

10 comments:

azdra-azdra said...

biler tang bawah sekali tuh..paling teruja..hahahha ko beli jgn tak beli roli poli tuh poms.. then ko ambil gambo mcm model tuh pose..siap unbutton mcm tuh k.. klu bley nmpk tetek separuh mcm tuh.. hahahhahahahahahahhahahahaha

aku tensi..maapkan aku deh..! huhuhuhu

Liyana said...

cutenya acih....
kak filla...admire btol dengan si acih nih...everyday mesti nak kena tgk blog akak,sebab nak tgk update pasal acih...walaupun x pernah jumpa akak...tapi suka tgk family kak filla yg "selamba" je!!!;p

azdra-azdra said...

yerlah kak..adik pun suka tgk blog akak nih..tetiap ari confirm early in the morning..adik tgk blog akak nih.. sebabnya adik tahu..confirmation akak akan update punyer.. akak dah rajing skang nih.. auww..muahhh

Fahidayati Ramli said...

wah byk duit raya Acih.... anak saya pun dah pandai pilih baju mana nak pakai... mmg cukup tensi bila kita beli tapi tanak pakai. pakai belt pun tanak... mak dia nih dah gaduh2 ngan dia suh pakai. (now i know perasaan ko filla!)

-butterfly- said...

:: yuey!! meriah betul dak acih tu kira angpau die..
:: berapa riban le erk??
:: pe kate kak Filla kompromi sket ngan Acih. suruh die bg duit raya die yang bebanyak tu pastu kak filla g le sakan beli baju POLO tu!
:: wakakaka!
:: harus kena tempeleng je ngan dak Acih or Pak Radie kan?
:: :p

^i|z|z|a|h_n|h|k|m^

Azie Rad said...

semakin cargas ko menghapdet blog....citer sume menarik2...gambo pun keboom!!!...ko filla...pakai baju apa je kena...tak pakai apa lg kena..cuma tang nasi lemak je laa....nasi lemak ciput....tang lain perhhh....hahaha...jgn marah ye...gurau di pagi hari...

Filla said...

azdra2:haha roli poli..auww aku kalo unbutton tuh... malas nak citer!!!!
liyanaroxx:amik ler acih try jaga dia 2 hari..haha..confirm u return acih tu balik kat mak apak dier..hahah
fahidayati:tensi kan kan?
butterfly:hehe.. leh yek mcm tu? kang kene panah petir cilok duit anak..cilok duit laki okeh lagi..heheh

MamaIcha said...

byknya duit raya acih...:)

Lenny said...

acih.. bak skit duit raya tuhhh..... bestnyer banyak duit rayaaaa

...$weE+ 666... said...

fuh! kaya acihhh... fenriz nyer koleksi this year pun tak byk cenggitu... ehem, ehem, bila nak dating dgn fenriz... hehe... winduuuuuuu!!!~

wehhh baju cenggitu bukan ada kat catwhiskers kat bangsar ke? cuba cekodok...