Friday, October 17, 2008

my favourite celebrities...

wahh gitew..sbb aper entry ni ado.. sbb dah abis dah gambo dah bawak kuar sumer.. ni meh bwk kuar gambo celebrities plak.. heheh... they are all my idols.. not so lah jugak... tp love their style!!

dont u think she's sexy? still sexy after having baper ramai kids pon.. baru ni dpt twins..tp look at her body.. wallaaaa!! eventhough ramai gak mengata dia sajer nak show off tnjuk baik buat charity sana sini.. fedulik haper kan? kalo korang kayo.. korang buat ker charity sbb nak show off.. baik korang beli branded stuff kan?.. hhihihi.. kira dia nie sanggup gak bagi duit dier sana sini.. ok lah kan???

she is so damn perfect kan?eishhh cantek bangat Jolie nieh!! perfecto!!

nie si jessica alba.. her slim body after banak.. giler ker?.. kadang mcm x caya jek omputih ni kan? nie baru 2 months after delivered tau.. dasat kan?? tp biler baca segala mak bapak excercise yg dia buat.. yer yer.. aku pecaya.. hahah.. korang sanggup ker?? workout every day berjam2 without fail? sanggup?? sit-up bagai.. belari lagik.. tu aku x paham..kita org melayu kene bepantang bih kurang 2 bulan.. masa pantang nak mampos ke ko nak belari bagai? mau kene sumpah ngn mak mentua..hahahha.. tp omputih baru 2 weeks pas delivered gi shopping.. dah start excercise.. saper salah nie?.. sbb tu 2 months after delivered si jessica alba ni dah keding camni.. kita lps 2 bulan baru tehegeh2 nak diet bagai..kuakkakaka... amik ko.. aku dulu after 1 year baru leh kempes sket.. huahahha.. mcm belon yg cucuk kuarkan angin.. tak pon tayar yg korang picit buang angin dier.. menggeleberrrrrr jek..huhahahahah (siler kutuk diri sendiri).. nie motivation supaya kita sentiasa jaga berat badan..

i'm not a big fan of katie holmes pon.. but i'm really a big fan of her daughter Suri.. mak aih.. comel gile nak mampos kan Suri nieh? so damn cute!! sbb tu lah aku cuba sedaya upaya mengkiutkan anak dara aku supaya ada ler tempias2 ujan si suri ni haa...hahha.. jgn kata tempias... tp okler..at least fringe acih jer yg dpt aku buat utk bagi look-alike sket ngn si suri nih..hahahahah.. tp Katie nyer skinny pants tu lawa kan.. heheh.. aku dah rembat satu dah.. i'm lovin it. erm..... (tp kene kecikkan paha sket... kalo x... jgn kata tempias katie.... ) hujung kuku dia pon x dapat!!

Gwen Stefani... sgt stylo... sgt suker kat dier..especially time dia preggy.. aku cuba nak jadik mcm Gwen masa preggy dulu.. tp aper kan daya... hajat tak sampai.. mcm dialog Adlin Aman Ramli dlm citer Gubra utk wife dia si Sharifah Amani tu.. 'ni wife saya mcm orang giler baru keluar dari longkang'... hahah.. eh camtu ker dialog dier?? bih kurang ler..tp ada ayat 'longkang' cinabeng tul mulut dier!!! pastu Gwen ni sgt sempoi.. mana jek dia gi dia hangkut jer anak dia si Kingston tu.. eiii suker nyer aku kat Gwen... x mcm separuh celebrity tu.. anak tinggal kat maid dorang..

title aku jer 'my fav'.. tp x semestinyer.. mcm si Lindsay ni kan.. bukan ler fav aku.. tp aku mesti nak tgk dier jer.. hahah..boley? normal kan kita nie.. org dok kutuk2 Lindsay ni.. tp org tetap nak tgk aper dia pakai.. dia gi mana.. kasut aper?.. minat ler tu.. tp x nak ngaku..kuakakakak (temasuk aku nie)..hahah.. tp aku suker 'bad girl' attitude dier.. mcm suker ati ler dia nak wat aper.. asal nak sebok2.. aku kaya gak... hahaha.. bih kurang camtu laaa.. tp tgk ler gladiators dia.. cantik kan? tp tinggi sgt ke atas..patut yg atas tu x yah ada..

ni lagi sekor.. x ler glamer sgt.. tp aku suker jer tgk style si Lauren Conrad nie.. saper dia ah? aku rasa dia yg menang fashion designer rancangan aper tah dulu kan kan?.. love her style.. simple..sexy.. lawa.. tp aku x kenan ler handbag channel dier tuh.. tp kalo ada org nak bagi.. mak tadah jerr!!! hahahahahha....

heheh.. jgn marah yer Jolie... temasuk lak gambo madu dier kat sini...tp haku mmg fanatik Jennifer Aniston nie.. dia ni so girl-next-door type kan? comelnyerrrrr.. suker sgt!!! simple.. dia suker pakai white top/singlet ngn jeans sajer.. confirm dia usung jek mineral water dier... sesaper nak jadik Jen nie.. siler arrr sentiasa di tangan bawak botol mineral dan tnjuk kat sumer org.. yg korang kuat minum air masak.... huahahahhahahah... jap jap... saper leh tolong jawab mana aku nak dpt glasses yg dia pakai nie? Jolie pon ada gak.. aritu dah tgk brand dier... luper plak.. Gwen pon ada okeh!!! harus ler Fillanie yg giler glamer ni pon ado satu!!! hihihi...(siler jgn meluat kalo skali2 aku nk pasan artis yer)..hihihi....
Cameron Diaz.. yer dia sgt comel.. aku sgt tegoda kat dier.. org kata dia kering ker.. aku x kira.. dia sgt ler cantik.. aku sgt suker dia blakon 'there's something bout Marry'.. kan kan? tu tajuk die kan.. aku mcm nak tegolek sbb kelaka giler babans... bag dia tu comel jek kan? leh tak kita carik yg ala2 jer.. kait2 sendiwi jer.. boley? boley ker?.. hahahha. eihh aku tgk lagi gambo dier ni.. naper suker sgt!!!!

*eishhh kalo citer pasal celebrities.. mmg aku suker jer.. ok gak kan..dari asik masuk gambo muker aku muker anak.. lepas aku, acih...lepas acih aku lagi.. lepas aku... acih plak..hahhaha..

10 comments:

A m m i said...

ko nak tau ke jen. aniston, jolie sume tu bli kat mana sunglass dorang tu??

kalau ko nak tau sgt..jap lagi aku leh call hp dorang...hahahhaha..

sila jgn hangin ngan aku ok..

Farah_W said...

i pun suka jolie n gwen...cantik n sexy...love their styles too,u pun macam diorg ni gak...stylo momma! :)

Miss Moon said...

aku pun suka angie ...aku start suka tgk dia dlm citer lara croft tew ...wah masa tew aku perasan aku la lara croft tew ..tapi versi tembam hokey .

time mr n mrs smith pun aku suka ..sampai skrg la aku suka .

ila de cute said...

aku suka jen.aniston...aku rasa comel je dia tu...issshhh alangkah bagus nya kalau aku ni slim cam diorg...

jolie pun aku suka especially lepas dia ada anak..masa preggie pun aku nengok dia cantik aje...

...$weE+ 666... said...

aku suker angelina jolie, jeniffer aniston, suri & gwen. tu jer... hehehe...

MamaIcha said...

its ok filla kalau hari2 muka u & acih...sgt shomel...i suka...:)

Fahidayati Ramli said...

filla.. aku pun minat jolie tuh. sgt cantik! aku suka benor nengok bibir dia... sexy you! filem dia kalau bleh mesti kena tgk...

ermmm.. acih tuh.. ada sikit2 tempias suri...

Anonymous said...

dalam byk2 manusia ko boh tu yg paling aku kenan angelina jolie. fuhhh pojaan atiii ku.. tgk bibir pon dah geram. belom tgk tetek!! huahauhua.. lagipon 'kitaorg' punya taste sunglass samerrr jer. ko rasa nak tampar aku dak...kat ayat 'kitaorg' tu..hi hi!!
aku ada gak ler..perasan2 cam angelina jolie. tapi sampai kat part bibir & tetek rasa cam lupakan jer lah nak rasa diri tu cam dia!!
lagipon aku kan tergilo2 kan brad pitt.. jadik aku redha bila dia ngan brad! sesuwaiii lah.

suri tu..ok jer.. tapi takleh lawan shiloh la (bagi aku ler) sbb mulut shiloh pon dah cam mak dia..cute sgt!

Lenny said...

aku pon minat jen.. dier tuh.. tah.. aku rasa dier lawa walaupon dier pakai apa pon.. cam selekeh2 pon lawa je aku rasa.. hehehhee..

azdra-azdra said...

aku minat...

tiada yang di atas..hehehe jen jen jen..hehehhhe