Friday, June 28, 2013

Pengalaman setiap wanita berbeza..

*sticky post*
*scroll down for new entry*

Hai ahkak ahkak dan ahdik ahdik.. Dah lama tak sembang pasal Ephyra kan.. walaupon dah tak cerita lagi pasal Ephyra.. tapi ai tak pernah miss Ephyra setiap malam sebelum tidur..

Bab kecantikan aku memang disiplin gila.. kadang tu dah baring dah tutup lampu dah sapu cream muka.. tetiba baru teringat.. alamak!! ephyra belum minum lagi... gigih aku bangun bukak lampu turun bawah.. amik gelas dan bancuh.. ko mampu? mestilah.. ai ni umur dah berapa.. kesihatan mesti dijaga.. kecantikan lagi lah.. ahaks... 

Sebelum share sikit pasal aku.. jomlah kita tengok dulu rahsia keistimewaan Ephyra ni dari wanita2 yang minum ephyra jugak.. lain orang lain lah kesannya.. ye dak?


So itulah pengalaman indah masing-masing lepas minum Ephyra.. 

Meh tengok lagi satu video nie.. Aku tau dalam ramai-ramai ni mesti jenis tak suka 'rasa' collagen yang tak best tu kan? Ephyra lain u olls.. rasa dia amatlah sedap.. bukan aku sorang rupanya yang rasa macam tu.. tengok video ni dulu..


Kannnn aku dah kata!!! Rasa dia sedap macam chewing gum.. manis-manis masam ala-ala sugus.. hahahah.. sebab tu kalau dah tertidur.. aku sanggup bangun balik demi tak nak miss.. kalau nak hasil kita kene disiplin.. kalau ko minum kejap.. pastu 5 hari tak minum.. caner tu? 

So far ramai yang dok tanya.. Kak Filla, cepatlah share rahsia kenapa akak nampak awet muda.. haktuih.. kang ada lah yang geli geleman tu.. euwww geli aku ngan filla tu.. perasan tak sudah.. Eh, hello sukati ai lah kan.. muahahahahha... aku suka penjagaan luaran seperti cream-cream muka.. facial wash semua tu.. sukaaaaaaaaa sangat.. tapi aku nak jugak something yang aku boleh minum.. supaya kulit lembut dan halus secara konsisten gitew.. 

Aku dah habis 2 kotak.. hari ni lagi sekotak baru sampai.. boleh lah aku makan terus tanpa skip.. aku dah panik sebab tak nak tinggal walaupon sehari kan.. sib baik ephyra aku dah sampai harini.. dah habis 2 kotak aku dapat rasa kulit aku macam sekata.. bukan kat muka je lah.. macam kat tangan pon lembut.. korang tau tak, masa aku mengandung haritu.. siku aku mengelupas.. bekerak-kerak ok.. hahahah.. buruk siku lah orang cakap.. hahaha.. sekarang dah ok dah.. pastu kuku.. serious nampak kuku yang sihat.. hahaha.. sebelum ni kuku ko berpenyakit ke kak? sebelum ni kuku ok, cuma nampak tak shiny gitu.. pastu selalu macam kulit tepi kuku tu tekeluar2 tu.. stok kalau cabut tu pedih tu.. now dah takde yang tu.. 

Gittew.. gambar tak edit langsung ye.. nampak tak kuku? pastu kat kulit keliling kuku tu? bersih je takde mengelupas or kulit yang boleh cabut-cabut tu.. aku ni mana lah buat mani and pedicure semua tu.. pastu satu je last nak share.. pasal bibir.. dulu kalau korang follow aku dah lama.. korang tau kan aku tak leh kalau takde vaseline? sapu kat lips supaya bila pakai lipstick smooth je.. now aku jarang gila pakai dah.. sebab senang je apply lipstick kat bibir.. tak chappy lips dah.. tak kering dah.. bibir lembut je.. aku pon pelik.. tapi aku suka hahahah.. kalau tak, aku ni bangsa gatal tangan.. nanti bibir mengelupas kering.. aku tarik-tarik sampai luka berdarah.. now takde apa nak ditarik-tarik dah.. 

So aku rasa penjagaan dalaman tu penting lah.. collagen kan bantu bina sel-sel untuk kulit.. supaya anjal gittew.. anjal ker? muahahaha.. boleh lah.. anak dah 3 ok.. haruslah aku ni hah yang kene jaga lebih.. kesihatan dalaman dan luaran... kalau tak, alamat bekedut cepat lah makincik.. 

Ok nanti kita share pengalaman lepas 3 kotak ke apa ke.. tengok tahap kebizian aku camne ok.. 

Oh ye satu lagi promosi dari Ephyra menjelang bulan puasa ni yer.


Nak Ephyra? 

Sila order sekarang sementara stok masih ada try lah korang.. sebab aku pon minum Ephyra :)

 Email : info@oceanlife2u.com

Tajuk: Kasih Aleeya

Tel: 03-41417889 or SMS 019-3999238


5 comments:

Shiela Rahim said...

klu ngandung bole minum ni tak?
tq :)

Nur farahiza said...

Baru nak tanya jugak kak , kalau ngadung boleh tak makan ?

hudaadnan said...

ade pantang tak kalo minum epyhra,mcm tak leh minum yg berkafein ke

Filla said...

kalau pregnant, better minta advice dari pakar/doktor masing-masing.. sebab kita tak tau, orang pregnant ni sometimes sensitive sikit kan..

Mas Sabri said...

berapa harga epyhra loy ni...