Sunday, October 10, 2010

Nama Peserta Competition Framekasih

Saya sedang sibuk buat entry khas untuk mengumumkan pemenang peraduan yang dianjurkan oleh Framekasih.. hihihi....

frankly, sangat susah untuk memilih yang terbaik kerana bagi kami semuanya adalah yang terbaik sebab ianya ialah produk Framekasih.. hak tuihhhh... hahahahaaa...

sambil pilih-pilih pemenang..hati saya rasa bercelaru, rasa hiba, rasa gembira, rasa bangga, rasa terharu.. eishhh semua rasa adalah.. sebab melihat hasil titik peluh kami ada dirumah anda.. siapalah yang tak terharu..ye tak?

kami mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih diatas kesudian kengkawan / customers untuk menyertai pertandingan ini... yang penting peraduan ini kami adakan untuk menghargai sokongan anda semua... terima kasih yang tidak terhingga! yang tak turut serta pon diucapkan terima kasih kerana mempercayai hasil kerja kami..

setakat ini, eh penyertaan dah ditutup.. so jumlah penyertaan ialah seramai 17 orang... saya list down nama anda semua disini.. kalau yang ada email tapi nama anda tiada disini.. bermakna saya tak dpt email anda..atau mungkin saya cuai.. huhuuu...

Nama Peserta:-

1. Ayu
2. Effa
3. Emi Marina
4. Fara
5. Fiza Zasmi
6. Ida
7. Idayu Alwi
8. Nadia
9. Wannie
10. Ejea
11. Rina Jalil
12. Noryati Tawith
13. Shinnaz
14. Suhana
15. Serena
16. Zahilawati
17. Zurianty

ok itu sajer peserta yang berdaftar..hehe... next entry... saya akan umumkan pemenangnya.. pemenang akan berjaya membawa pulang.. cewahhh bawa pulang konon..hahah.. peserta akan berjaya memenangi sebuah frame dari framekasih... semua gambar yang diemail kepada kami akan disiarkan di next entry, termasuk pemenangnya sekali.. tp gambar pemenang akan berada di bawahhhhhhh sekali.. (untuk mewujudkan unsur suspen) boleh ke gitew? hahaha.... harap semua bersabar.. mak sebok dowwwhhh!!!

caw cin caw...


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR ONLY RM65
FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
ISIT OUR BLOG FOR DETAILS
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

3 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

sebaik nama kita ada..haha. ;p

mummy_ayu said...

suspens....

MAMAYIYEN said...

bestnye nama kita tersenarai :)