Tuesday, October 05, 2010

Dia Anak aku!!

Sorry Kak Acih... gambar Acih lom ada buat masa ini.. tapi Acih paham... benda yang kecik...tecik...tetik...tiut...tomey..cinonet... lebih mendapat perhatian utk ditangkap gambarnya... paham?? sama lah mcm eh tak kosa aku nak snap muka apak ko.. dah tua dok je diam-diam kat situ... sama gak ditujukan buat diri sendiri... snap gambo.. delete..snap...delete...snap..delete... lebih byk delete dari snap... pempaham jerklah *ehem ehem*

apa aku mengarut? eh pening kepala aku.... oh aku tak cukup tido malam tadi sbb budak jambul nangesss tak abis-abis.. maka result nya mengarut ke laut pada hari ini...

jom tengok budak jambul yang asek nangis tak habis-habis...

 gitewwwww.. pink-pink okay.. bebulu jek apak ko tgk kaler pink... hahahah.... aku kan giler stripe pastu giler polka dots... huahahaha...

 betol tak aku cakap mata budak ni sepet sebelah??? dari lahir lagi aku dah prasan... eh aku mak dier.. konpem benda sehalus kuman pon aku leh tau...hahahha.. *riak jadik mak*

 ok dah tak sepet... ni aku panggil muker-carik-pasal-mcm-nak-kene-lempang nyer posing.. hehehe...kecik-kecik ko dah pandai buat muker gangster yer...

 ohhh dah tersepet balik mata dia.... hihihi....

amaani ni manja sikit.. kiranya tak agresif lah.. mcm lemah lembut gemalai jer.. mcm akak dia jugak lah kot? kat nursery tu yg tua sikit jek dari dia.. suara dah lah nyaring.. aktif giler.. anak aku tengok jer tak begerak-gerak..hahhaaa.... pastu cikgu dia ckp... amaani bunyi bila nak susu je... dia suke tgk orang jer... pemalu kot... sama mcm mak ngko nie.............................. auwwwwwwwwwww..... 


tapi disebalik kemanjaan wajah amaani, sopan santun, malu-malu kucing, lemah lembut lagi gemalai amaani.... kengkadang hover gak....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


hahaha mcm kalah perang.. ok, tidak syak lagi... ni memang anak aku...



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

10 comments:

misa said...

comel nye ank akk ni. geram tgk!!

Liyanaroxx said...

adoi...muka lagak gangster tuh paling comel okeh???? ;)

safiyyahosman said...

hihihi..my 1st komen..hihi..salu jadi silent reader..bca blog akak smbil gelak2..haha..tambah2 kalau part akak sembg dgn acih..hihi..

byk pulak bebel..

just nak ckp..kasih amani sejibik mcm acih lor..comey2..sepet itu menawan akak:)

dymy Azad..>3 said...

alolololo..
tomeii nyer...
tumpang lalu..nice blog..

aSmiDar said...

hahaha...comei..
kalah perang tu y tak tahan..hehe

mamamarissa said...

bdk jambul nie, geram jer tgk...meh gigit skitt :D

cikkaikazie said...

gambar last muka amaani sebijik acih..hehe

J.M.R said...

cumel, cumel & cumel..bl leh jmp amaani nih kak oii..gmbr last tu terbaek..dia tgk nnt dh besar, mst tergelak sorg2..

missnadrah said...
This comment has been removed by the author.
missnadrah said...
This comment has been removed by the author.