Thursday, September 02, 2010

NAK POTONG RAMBUT...

aku nak gi tebas rambut ni... serious okeh.. dah macam haper dahhh.. tetiba hujung2 tu dah keras.. saling tak tumpah macam penyapu.. grrrrrrrrrrrrrrr.... tensi mak... aku pon tatau apasal tetiba dia leh panjang dengan cepatnya... so sebelum raya ni, aku akan pastikan aku nak gi layer, nak shampoo, nak blow... ni baru kaler ni.. tapi hampeh jugak.. apermender lahhh kaler tapi tak nampak.. terbang RM30.. nak jimat.. beli kat guardian, buat sendiri..bengong tul.. so, aku akan layer/trim rambut yang dah mampos tuuu... tapi nak kekal kan panjang jugak.. hahah.. paham ker.. dah trim lagi nak kekal kan panjang.. sayangggg.. penat bela tau..
ni sajer jer buh gambo intro.. tapi tujuan sebenarnya ialah nak bubuh gambar nie...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
huahahhaha... tetap gambar makanan jugak.. sorry lah yer.. aku memang macam ni kalau bulan puasa.. hahaha.. ni lauk semalam.. Paprik.. dapnyer makan dengan nasik panas.. sampai tambah dua kali semalam.. ohhhh hancus impian nak kurus!!

dah ini jer lauk semalam... tengah pikir apa lagi aku nak masak hari ni... ermmmmmmmmm...


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

8 comments:

emy/mamasuri said...

nyum2 paprik tu...

ejea aziz said...

btul2..agaknye hormon kita kot berubahkn..aku ni dok gugur rambut..jenuh nk kutip..sodih tgk rambut byk gugur..
sodap nampak paprik tu...smlm den dh buat sago honey dew tu..memang sejuk n mabeles..tq share resipi..

ikafantasi said...

sedapnye paprik...waaaaa

cputeh said...

sis mmg tau...suka letak gmbar yg bleh mengugat iman....aasl baca blog sis mesti kena tgk lauk pauh yg mengiurkan nih....waaaaaa...kdg suka,besh,,,kdg geram...x tahan!!hehehe

JMR said...

tgk rerambut..tetiba tgk paprik..seb baik tak rmbut kak filla dlm paprik tu..:-p

JaJa'Z said...

filla..awat ikan tu macam nak hancoq jek..hehhehe

Filla said...

hahah, jaja, ko sorang nampak ikan mak hancor yer? ikan kerisi kalau goreng mmg melekat2 ker? hangin mak tau..tu kepala ikan dah tecabut tu.. mak sambung..kuakakakakkaka

JaJa'Z said...

mestilah...kena perati habis segala apa yang u masak..hehhe..ikan kerisi tu kalau alihkan time tak garing betul memang hancur la gayanya..hehhe