Friday, September 17, 2010

HARI RAYA 2010

Selamat Hari Raya buat semua umat islam walau dimana berada..eh macam salam perantau plak..heheh... sorry ler tak dapek mak nak hapdate di hari raya nie..bukan lah beraya sakan pon..raya area KL jek... tapi tulah.. lemang, nasi impit banyak sangat ditelan..sampai naik malas nak update... tapi tataplah gambar raya dari diri ini sekeluarga... alaaaahhh..dah tak surprise dah baju raya mak... takper..pasni belambak-lambak stok nak muntah tengok muka aku..sabarrrrrrr...

ini suasana di pagi hari raya di rumah baru mak saya... actually turn this year sepatutnya bukan kat sini.. tapi mentua i sporting..jangan jeles u ollsss... hahah.. 2nd day raya my inlaws siap tido umah besan lagi.. fuyooohh..korang ada? hahaha.... ok lah ni i tengah busy nie.. amaani tak sihat..dah berminggu-minggu selsema ngan batuk tak baik-baik..ni ada treatment nebulizer plak.. every 5 hours kene gi demc.. hari ni ngan besok..doakan anakanda i yang sorang tu cepat sembuh yer...

ada tragedi di pagi raya sebenarnya.. tu yang muka Kak Acih jadi pilu tuuu..huhu..sian dier... nanti ada masa i story mory... sekian sajer.. kalau nak jemput fillanie datang beraya sila lah.. auwww..mak malas nak masak okeh!! bajet tahun ni nak serbu umah orang jek...

sekian dulu..nanti kita sembang lagi.. bye!!!


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

5 comments:

happy2gether said...

Filla...selamat hari raya Maaf Zahir Batin dari aku sekeluarga...cian Amani x sihat, tu la tu syasya pon aritu siap amik gas masa bln poser aritu...aku lgk tragis zaimi ni suspect denggi plak...adik aku pon kena kat ipoh ni..doakan anak2 aku n aku xkena plak..huhuu jemputlah dtg umah x wat open hse thn ni kot..take care! miss you....

chentaMAYA said...

kasih yg paling beso 2 kan?

aSmiDar said...

lahai..nape plak acih tu..
ciannya tengok muka...
olololo...

JMR said...

uiks..mcm akk ngn adik2 je gmbr yg last tu..:-)

irnie said...

kak filla,, da 5-6 kali enter nie.. mane post bru.. huuu..