Friday, September 03, 2010

KENAPA AKU TEGAR MEMASAK DI BULAN RAMADHAN?


Gigih tul pompuan nie... hahaha... yer ramai yang cakap, beli jer kan senang... memang lah senang... tapi muka aku ni memang tak boleh lah pegi Pasar Ramadhan... tapi kalau aku pegi sorang ok lagi.. pegi ngan Pak Radie lagi hancossssss!!!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




untuk makan 2 orang... giler nak meletops prot haku..... Pak Radie tu badan jek melengkung.. tapi nafsu.. mengalahkan buaya tembaga... aku cakap jangan.. dia nak jugak.. beli bukan sikit-sikit... tensi mak!!!

dah, lepas nie pegi duduk dapor.. masak lagi bagus.. pembazirannnnnn amalan syaiton...


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

12 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

selamat berbuka filla :)

mmg membazir kan kalo beli banyak2..tapi kalau nak rasa kena beli juga..kang kempunan tau! hehe.

lindaoff said...

Dah bole panggil orang mesjid tumpang makan sama neh...muahahaha

JMR said...

akk masak sodap x?:-)

|| a - j . E . E || said...

isk masak je la kalau camtu... banyak betol belinye :)

Unknown said...

wehhh.. cuba kalo aku berada disisi..insya'Allah tiada pembaziran berlaku di sana...

aSmiDar said...

BOLEH BUAT KENDURI DAH NI..HAHA

emy/mamasuri said...

huhuhu..
byk kalu membeli..tp tak abis
kalu memasak..yang sikit tu yang sedap..yang sikit tu yang abis licin..
samalah style umah sy ni..kalu membeli mmg tak ingat dunia...

Mai Okinokiyo said...

fillaaa betullll..
ayah aku, FIl aku & laki aku mmg gemarrrr kalau membeli belah di pasar ramadhan jadik mcmni meja makan. sampai aku marah2 okeh. leh gaduh okeh. sbb aku xsuka membuang2 di bulan posa. :p

genny da bomb said...

fuyooooo!!!banyak gile!!aah baik masak la kalo gini..kalo mak beli byk gini kompem separuh masuk tong sampah huhu..

A m m i said...

huhuhu..ni mmg gile2nye membazir
tak terkira aku brapa bijik popia yg ada kat situ

pHat sUe said...

aaa aku tau entry makanan.

malas biasa laaa haha. sini pun boleh

lame nyerrr tak jengok korang satu family!

jap je amaani dah besar awww tembam pulak tuh.

mimpi ko smlm boleh? aaa teros dtg sini he he

dtg dtg, semua nampak baru i like i like.

take care babe!

syg gomol2 amaani & kasih

ps: rekemen aku photog yg boleh shoot birthday party haha harga best of kosss LOL

MamaIcha said...

la, igtkan meja org meniaga kat pasar ramadhan tadi...lariiii!!!