Thursday, September 02, 2010

MEMORI RAYA 2004~2009...

Masa nie, pengantin baru lagi.. auwww.. baru jek kawin dalam 2 bulan mcm tu... baju pon guna baju time tunang.. save budget katanyer...

2004
Pak Radie pon rambut baru lepas cantas semata-mata nak kawin.. takut tok kadi soal lebih kalau rambut panjang..

Pak Radie pon muka lom ada kedut lagi time nieh.. huahahah

2005
hahahah... giler beso gedabak mak Acih time nie..hahah.. dekat-dekat nak abis pantang tu.. tgk stokin pon pakai lagi tuhh..hahah.. amacam.. mok tak??


2006


Acih muke boring..mak dia plak masih gemok.. tapi dah kecut sket dari baju oren tadi.. hehe
Rumah Mentua, eh tengok Acih..tetapppp!!

Bersama Acih debot


2007

sib baik dah kurus sket.. perghhhh takut tgk kemontelan baju oren..

Acih dia memang gambar Raya semua stok sawan... hahahahha
sawan tak habis lagi...

menggedik skali skali ;)

2008

wahhh rindu kat umah Ulu Klang nie.. dah roboh :( so takkan ada lagi gambar-gambar gediksssss celah tingkap.. huhu..


Acih dah tak de sawan dah :)


2009

Umah Mak sendiri plak.. huhu..pasni takde dah raya kat sini :(

Bermaafan di Pagi Hari Raya

Eh? hahahahah

yang ni baru betul... yang atas tu durhaka namanya..hehe

Alahai mesranya... tup-tup.. kuar sorang lagi Kasih lepas raya 2009.. huahahaha.... (pesanan masyarakat: jangan main korek-korek gigi.. bahaya!!!)


2010

Doaku semoga Aidilfitri kali ini akan menjadi adilfitri yang indah, seindah aidilfitri-aidilfitri yang lalu..

Doaku lagi, semoga rumahtangga kami dilindungi sentiasa, dirahmati, dilimpahi rezeki, diceriakan lagi dengan kehadiran puteri-puteri kami..

Doaku lagi, semoga aku bisa menjadi isteri dan ibu yang baik buat suami dan anak-anakku...

Doaku lagi, semoga Aidilfitri kali ini akan merapatkan lagi silaturrahim antara aku dan seluruh kaum keluargaku.. yang di sana dan yang di sini...

Doaku lagi, semoga Aidilfitri kali ini kami semua dilindungi oleh-Nya dari segala bahaya..

Doaku lagi, semoga kali ini kedua ibu bapaku dan kedua ibu bapa mertuaku memperoleh kebahagiaan, semoga aku dapat menggembirakan hati mereka-mereka yang aku sayangi selagi mereka masih hidup dan selagi aku masih bernyawa..

Doaku lagi..
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




Dah lah tu.. hari raya ni JANGAN MAIN MERCUN.. pegi main jauh-jauh takpe... heheheh.. Mood raya dah nie... hahah.. walaupon baju raya yang sehelai tu lom siap.. sebutir kuih raya pon tak beli (tak boleh nanti gemok)... duit raya lom tukar... kasut raya takde... baju jalan takde (eh time kecik-kecik.. baju jalan wajib okeh)... tapi semua tu tak penting... yang penting bagaimana kita menyambutnya.. (nampak nauuuuuuuuuu diri ko tu dah tua sebenarnyer!!! huahahahahah)

-Selamat Hari Raya-



EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

15 comments:

Shinnaz Ahmad Rasid said...

selamat hari raya filla and family!!!

Liyanaroxx said...

tahun nih bergambar berempat plak kak filla... ;)

emy/mamasuri said...

selamat hari raya!!!

mummy_ayu said...

wah..best tu...koleksi pic raya..

Anonymous said...

wahahaha..ambar 2009 yg korek gigi tu kelakau..lagi satu pesanan JGN MAIN TGK2 KUKU!dengeressssss..muahahaha..ape2 pun selamat ari raye fillanie sekeluarga..dr akunie sekeluarga!

Mimy Hamid said...

haah la fila..ko dulu demokk...hehehe...skrang tuwusssssssss

Bai said...

wah semakin tahun semakin lawa. heh. orang hari. kita main tahun la :P

yunz_02 said...

hapy hari raya kak fila.. thn ni dh raya berempat.. koleksi raya every year mmg best btl la kalau tgk balik kn.. :D

aSmiDar said...

montel upenya dulu..skg dah solom molim dah kan..huhu

Honey said...

best nyer ada gambar yg lame2 ... kita nyer ntah mane2 ..

cputeh said...

slm aidilfitri wat sis,a.radie,kasih aleeya n kasih amaani....

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

Selamat Hari Raya FIlla and keluarga.. berhati2 di jalan raya..

mamamarissa said...

doaku lagi, moga raya tahun ini tidak menambahkan lagi kegemukanku...ini mmg doa saya tau...hahaha!!!

anyway, selamat hari raya filla, pak radhi & kasihs :)

NUNU EERA said...

seronok nye beraya. mule2 be2.. pastu be3.. thun ni da be4 plk..;0

Anonymous said...

cute la blog akak.
nice to meet u & hepy blogging

http://www.greenygorgeous.blogspot.com/