Monday, September 29, 2008

Selamat Hari Raya Aidilfitri...

Dikesempatan ini... filla & family ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..maaf zahir dan batin..sekiranya ada menyakiti hati sesiapa.. maafkan saya.. makan dan minum saya mohon dihalalkan... sebab kadang kita tak tau kita ada sakitkan hati sesaper secara sengaja ataupon tak sengaja..tambahan plak mulut saya mmg kengkadang out of control.. dan saya tau saya kengkadang ada menyakitkan hati org lain tanpa sedar.. dan kengkadang cara kita berfikir lain..dan cara penerimaan org plak lain.... saya tak mampu utk menyenangkan hati semua org sbb saya manusia biasa yg x lepas dari membuat kesilapan..
mintak maap yer..anak saya ni tiap kali amik gambo raya mcm tu ler dia!! hahaha...

Alamak baru pasan..raya this year nyer kaler pon lebeh kureng last year? kami mmg suker earth kaler..natural... tp kasih tetap baju raya dia x ikut tema!! haha..

*selamat hari raya.... sesaper yg balik kampung jauh2 tu... sila berhati2 di jalan raya...

5 comments:

MoMmy Balqis a.k.a Nury said...

To Filla & Co...

10 Jari disusun,
Ma'af Zahir & Batin sekiranya ada terkasar tutur bahasa atau tingkah laku yang kurang menyenangkan...
Semoga di Hari Raya Idul-Fitri ini akan membawa kebahagiaan kepada anda & keluarga, dilimpahkan rezeki yang meluas dan bertambahlah ketaqwaan serta kekuatan iman terhadap ALLAH SWT...

Salam Aidilfitri dari kami sekeluarga:
Nury,Mus & Balqis

busyuksayang said...

selamat hari raya to u & family...have a great one...muahsss...

Lenny said...

filla,

slamat ari raya gak..
maaf zahir batin.. aku tau aku slalu nyakat2 ko seme kan.. mintak maaf ler yer...

sayang ko!

hOtMaMa said...

filla,

sama la kita...aku pun nak mohon ampun dan maaf andai nyer kot2 ada plak aku terkasar bahasa ke hapa kat ko kan.. tp rasanyer tak der kot..hikhik.. tp tak per la.. dah namanyer nak raya, kena la saling maaf bermaafan kan...!

weii.. pic yg gambo raya ko one family tu sama la kita... aku pun amik gambar raya mcm tu gak gayanyer anak aku... tah hapa2 tah.. time2 tu plak dia meroyan tak mo amik gambar...hahaha..

ok la filla, SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR & BATIN dari aku & family ek...

Lily Satrina ® said...

so, di kesempatan ni..
May Allah grant your fasts and prayers and bless
you with everlasting good health,
happiness and prosperity.

selamat hari raya aidilfitri.
maaf zahir batin
♥ tya and family ♥