Sunday, November 17, 2013

JOM TONTON SUNSILK WEBISODES

[sponsored post]
[scroll down for new entry]

Selalu kan dengar tagline Hijabku Gayaku... Sunsilk bukan sahaja shampoo yang sesuai untuk semua jenis rambut.. malahan sangat sesuai untuk wanita berhijab.. Sunsilk percaya bahawa setiap orang deserves untuk memiliki rambut yang cantik menawan.. tak kira lah kita ni berhijab ke tak kan? at least kat rumah, suami nak jugak tengok rambut beralun-alun gitu kannnnn... 

Dipendekkan cerita, hari ni aku nak ajak korang semua tengok webisodes yang kebabommmm diacarakan oleh si cantik manis Diana Amir.. Aku dah tengok dah.. Webisodes yang pertama dah keluar dah uollsss... Keluar 1 November 2013 hari tu.. dan keseluruhan ada 5 webisodes which akan keluar every friday!!! So just nice lah kalau kita semua start tengok dari sekarang ya... 

Webisodes ni adalah satu bentuk program realiti sunsilk hijabku gayaku yang dibawakan oleh sunsilk lively clean and fresh.. 10 orang pereka fashion dan 10 orang model yang terpilih akan dibimbing oleh mentor berpengalaman dan akan beraksi di Islamic Fashion Festival pada bulan ini ;)

Program realiti ni memang favourite aku lah kan.. Dulu suka tengok yang omputih punya.. Ntah apa tah tajuk dia... nanti sorang-sorang akan terkeluar.. sampai lah dapat pemenang.. tapi webisodes sunsilk ni lagi best sebab cabaran dia ialah untuk menghasilkan pakaian wanita bertudung supaya kelihatan segar sepanjang hari.. aku kan dah berhijab hahaha.. so ini lah webisodes terbaik yang harus ditonton.. syok ok tengok diorang diberi tugasan tu.. dapat duit sikit pastu diberi 1 jam untuk pilih kain.. kelam kelibut masing-masing.. ok tak boleh cerita banyak.. hahahah.. tak surprise la kan.. gi tengok sendiri, best!! 

Lagi menarik sebab 10 pereka fashion ni dipasang-pasangkan dengan 10 orang model berhijab.. cisss.. terlambat ok! kalau tau haritu.. mesti tebalkan muka gi audition hahaha.. Program ni adalah bagi mencari seorang pereka fashion dan model yang terbaik di antara yang terbaik.. 

Pereka fashion yang berjaya bakal menerima RM5,000 dan 1 bulan internship bersama Rico Rinaldi, pereka fashion terkenal.

Model yang menang pula bakal menerima RM5,000 juga.. Mereka juga berpeluang untuk muncul di majalah.  Siapa tak nak kan? dah tentu menjamin masa hadapan :) 

Apa yang perlu kita lakukan? sila LIKE fb Sunsilk Malaysia kalau nak tengok webisodes yang aku citer tadi

Suka tengok FB Sunsilk Malaysia tu sebab ada tutorial pakai shawl jugak!!! Korang jangan degil ok.. kalau aku cakap best tu... bermaksud memang best dan wajib tonton kalau tak pasti menyesal.. model-model yang bertanding tu lawa-lawa ok.. pastu gaya tudung pon hijabista habis.. (boleh tiru ni) hehehe.. 


Tonton webisodes 1 kat youtube dan korang pilih siapa pereka fashion dan model yang patut menang program realiti ni.. Oh, pereka fashion berbakat, Hatta Dolmat pon ada sebagai pembimbing kepada pereka fesyen yang bertanding.. 

Layari FB Sunsilk Malaysia sekarang sebab macam-macam ada!! nantikan episode seterusnya yang akan disiarkan setiap minggu :)


3 comments:

Emi said...

Hai akak, sy jalan2 baca entry :)


btw dijemput singgah ke blog sy ye.

Suria Amanda said...

Madihah Amira tu satu course dengan my sister...jumpa kat Unimas sabtu lepas...tp lupa amik gambar..

huda said...

blogwalking.. nice blog :)

visiting me back
hudakassim.blogspot.com