Wednesday, October 09, 2013

Jamu mata korang jap...

Hari ni nak jamu u olls ngan makanan pulak.. hihi..ni yang aku rajin nak snap masa masak kat umah hari tu.. 
aku tak tau orang lain nyer version ayam goreng kunyit cemana.. tapi aku punya main tibai je.. goreng je isi ayam kecik-kecik tu ngan garam kunyit.. pastu buang minyak sikit.. campak je bawang besar, bawang putih, batang daun sup, lada besar.. siap :)

Sup ikan merah.. makan oat letak sup ikan merah ni dengan isi ikan.. ok jer.. rasa sama je macam makan nasi.. kira letih lah menyaiko kepala hotak ni supaya anggap je oats tu nasi.. hahahahhaah... 

Pak Radie request nie.. 

Ni pon aku tibai.. ada petola, ada tofu telur tu.. ngan apa-apa mende tah lah ..semua aku campak..

lama gila tak makan sardin.. so sardin menjelma kembali di dapur fillanie ;)


Kak Ton dah kurus ke belom nie? apa ke payah sangat nak kurus yek? takpe.. aku tengah sabarrrrr lagi nie... masih bertahan tak makan nasi.. aku bukan nak kurus sangat.. cuma bercita-cita aku boleh pakai balik jeans aku.. tu je cita-cita pon... bertabahlah.

-Ads-

MC COLLECTIONS COVER & TREATMENT FOUNDATION (MCCT)

One of the new and the best foundation from MEIKO (Japan)!
    Sangat flawless dan sangat jimat up to 8 bulan (jimat kan?). Coverage tahan lama dan tidak merekah atau bercapuk. Kualiti setanding dengan foundation mahal yang lain seperti MAC, Bobbi Brown dan Estee Lauder.  Kemasan yang natural seperti tidak memakai make up dan sangat light pada kulit.  Serlahkan keyakinan diri anda dengan MCCT hari ini!

Original from Japan or MONEY back guaranteed :)
Outlet Price : RM89
Our price : RM64 only ! 

 Kelebihan MCCT:
~ Sangat ringan. Bila pakai rasa mcm tak pakai apa2 di muka. Feels sangat natural
~ Coverage yang sangat bagus
~ Tahan lama. 1 bekas MCCT boleh tahan up to 8-9 months
~ Sangat jimat
~ Tidak berminyak seperti foundation yg lain
~ Tidak perlu pakai bedak lepas pakai MCCT
~ Bekas yg kecil dan compact. Mudah utk dibawa kemana2
~ Sangat lembut pada kulit. Tidak akan menyebabkan iritasi*
Instagram : @linacosmetics
Whatsapp/Call : 016 9868502

No comments: