Tuesday, June 01, 2010

JANGAN HISAP DADAH

macam sumorang dok transform muke kan... aku pon teghinginnnnnn nak nengok muka aku lagi 20 tahun... so jom tengok muka aku... ya ampungggg... gini ke ghoper mak nanti?... uishhhh ni kene pikirkan dari skarang apa cream nak lambatkan penuaan nieh....

tapi ini kira oklah.... cuba tgk gambar di bawah...





-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-







Nah!!! hamek kooooo.... ini muka lagi 20 tahun jugak... tapi ini kalau aku hisap dadah... hahahah... so adik-adik... JANGAN HISAP DADAH kalau tanak muka cepat tua lagi kerepot!!!

nak try buat muka sendiri... amik website tu.. dah pegi try....

http://www.in20years.com/






EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

3 comments:

mamamarissa said...

so scary...takut mak nak wat...hehehe!!!

Raisah @ echah said...

akak...takut isap dadah tak sempat 20 tahun lagi dah babai. bahaya! hehe
cepat2 kuar baby...tak sabar!

Miss Moon said...

wey ley mimpi ngeri kay aku tgk gambo tew hahahha