Saturday, June 26, 2010

sembang petang semasa pantang...

Hai u ollsss.. hahah.. boring nyer lah berpantang nie.... giler ko... aku menaip kat lappy nie siap berabuk-rabuk..siap berguguran pasir-pasiran lulur bagai.. perot mengetat pakai bengkung ngan paste2 tepek kat perot... Amaani lek jer membuta blakang ni hah.. siap bunyik2 napas mcm baru lepas bekebun plak dia... aku ni hah.. penat projek memerah susu dah ghoper lembu okeh!!!!

Apak ngn Akak dier keluar gi Sunway Pyramid... Ya Allah, kau kuatkan lah imanku ini... hahah... nasib dorang pegi tu atas arahan aku jugak... ada projek sikit.. beli barang utk Amaani... yelah..time akak dulu siap bli stroller mac larren.. penat kumpul duit..heheh.. takkan utk Amaani tak de apa langsung..sian anak mama nie... yang lain2 siler jangan membazir.. ahkak ko punye elok lagi.. sila recycle yeh...

Ada ramai bloggers yang bersalin saing-saing aku... mcm Ceeramoon, Sheila (ko dah banak ke?), Wife Saiful Nang, (alamakk break jap... Amaani nangehhh dah nie) ok sambung... dia sudah kinyang.... ok buat semua yg bersalin Yampoiiii untuk kita!! hahahah... tahniah yerr...semoga tabah menjadi ibu penyayang, ibu penyabar... yang tak tido malam... baru nak lelap baby dah uwek2... nak sumbat susu... dah kenyang nak kene burpkan plak... dah burp plak, baru letak nak suh tido.. dia uwek lagi... nak pangku plak dodoi.. uihhhh susah jadik mak nie....

eh laki haku nak hangkut laptop... dia nak balik putrajaya jap... ok lah.. potong stim betul lahhh..nanti free kita sembang lagik k.. babai...




EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

5 comments:

JMR said...

tahniah2..susah kan jadi mak nih..takpe, janji bukan mak hayam...hukhuk,,:-p

ayoikema said...

taniah skali lg..kiter sm la..2 puteri...so take car ms berpantang ni..n negok2 kn baby skali...k salam..

Kniedaz said...

Selamat berpantang ^_^

Raisah @ echah said...

selamat berpantang akak. hehe, mmg tak suke berpantang, terutamanya bab kene tepek pilis param bagai tuh. habis satu muka kene tepek, panas. nak mandi lak tak boleh, dilarang mandi byk2 dlm pantang. tensi tul... hehe.

ShaZila said...

tahniah,... dan selamat berpantang...:)