Monday, November 02, 2009

ada apa dengan 3 November 2009..

esok 3 November 2009 adalah tarikh ibu dan bapa mertua saya akan berlepas untuk menunaikan ibadah haji.. InsyaAllah mudah-mudahan segalanya berjalan lancar... saya doakan perjalanan mereka selamat pergi dan balik...

esok 3 November 2009 adalah tarikh umur saya genap 25 tahun.. eh silap... 30 tahun.... 30 tahun yang banyak mengajar saya tentang hidup yang penuh dugaan dan cabaran... kegembiraan dan kesedihan... kebenaran dan kesilapan.... ketabahan dan kekecewaan... semoga di usia 30 tahun ini saya temui kebahagiaan saya dan semoga di umur ini juga akan memberi kegembiraan yang abadi buat saya... kerana saya juga berhak untuk hidup bahagia dan gembira...

apa yg ko merepek ni syaiton!!! mana nak gi makan best sok ah??


EMAIL YOUR FAVOURITE PHOTO TO US
AND WE WILL CHANGE IT TO LINEN FRAME A3 SIZE
THE CHEAPEST RATE SO FAR
ONLY RM65 FOR BLACK & WHITE ADORABLE FRAME
WE ACCEPT ORDERS WORLDWIDE
VISIT OUR BLOG FOR DETAILS
http://www.framekasih.blogspot.com/
EMAIL US AT framekasih@yahoo.com

19 comments:

Mimy Hamid said...

aku pun pelik ko merepek raban cam tertib hehehe..

mUnie UncLe hUsin said...

yeke esok dh turn to 30? akak look younger than ur real age la.. hee~ happy becoming birthday!!

ratna said...

oo kalau mcm tu nak wish happy bday awal2 ni.. happy bday!!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

amin semoga parent IL akak akn selamat pegi dan kembali..
dan hapie besday to u..semoga bertambah bahagia..AMIN

Chooyaya! said...

tu la.. aku ingat ko dah kena sampuk ker apa... hehe

mana nak makan best eh? aku mmg suka kalo masuk bab2 makan

ko ajak pak radie makan kt Victoria station la filla... situ steak dia sedap ah. ada jenis yg kalo ko makan, ko pengsan.

p/s: happy birthday in advance eh? semoga mak pak radie selamat pergi dan selamat kembali ke tanah air malaysia tercinta

Anonymous said...

HAPPY 3Oth BIRTHDAY 'sayang'... 'ma'.....semoga 30 tahun ini telah banyak mengajar 'ma' tentang kehidupan yang penuh dugaan dan
cabaran... kegembiraan dan kesedihan... kebenaran dan kesilapan....
ketabahan dan kekecewaan... semoga di usia 30 tahun ini 'ma' panjang umur dan akan memberi kegembiraan
dan kebahagiaan yang abadi buat keluarga kita....apey besday......(papakasih)

NURSAKINAHBTMOHDSOLEH said...

happy birthday in advance kak pila ;) may allah bless u with pak radie..kasih..baby..hee

sweet 30th ok!! still young ;))

genny da bomb said...

eh eh ada wish dari en anon aka papa acih..hihihi..

buk pilla..hepi besday yang ke 30..uishh dh jejak 3 dah hehehe..moga sentiasa sehat2 aja,murah rejeki selalu..moga selamat sumanya ng peknency kali ni..

pasni make sure cari toilet duduk je ye suma..jangan cari toilet cangkung..kang poblemo lagik mcm peknen kat acih hihihihi

Sutera Batik said...

HAPPY BIRTHDAY FILLA.. SEMOGA BAHAGIA SELALU

Liyanaroxx said...

happy besday kak filla!!!

nadya omar said...

HAPPY 3Oth BIRTHDAY akak..

ms diaz said...

HAPPY BESDAY KAK FILLA..

ejea aziz said...

hehehe...
hepi b'day babe..semoga pjg umur, dimurahkan rezeki (memang dh murah pn..nk dpt bb lg kn) , hepi always..
hihihi..en. anoy wish tu comey la ayat2 dia...ok..hepi b'day..

Mimy Hamid said...

hepi besday filla on today...

Lenny said...

happy birthday fillllllaaaaaaa!!!!

jom la celebrate ramai2... ehheheh

mannira said...

happy birthday....... nak bgtau ko..bila ko dah msk 30, thn depan ko akan lupa or buat2 lupa umur ko... serious...

pHat sUe said...

happy birthday babe!

...$weE+ 666... said...

...cehhh! potong stim btol ko ni... aku suker ayat ko yg serius tu... huhuhu... aku pun nak doa sama gak lah! semoga di usia 33 tahun ini saya temui kebahagiaan saya dan semoga di umur ini juga akan memberi kegembiraan yang abadi buat saya... kerana saya juga berhak untuk hidup bahagia dan gembira... aminnn~

Diana Abd Rahman said...

selamat hari lahir yang ke 30!