Wednesday, February 04, 2009

Aqiqah Aisy Zachary & Birthday Alya...

ok yer...lepas aku dinobatkan sebagai bibik oleh bibik2 yg tak sedo diri tu...esoknyer aku gi Batang Bejuntai plak.... nak jumpa Lenny cayangnieee.... sbb dari Aisy Zachary lahir(tul ker spelling?) sampai ler skarang nie.. aku x der peluang nak gi visit lagik... sampai ler ke hari Ahad arituh.. aku ajak gak Pak Radie pegi redah Batang Bejuntai tu... hantam jek!... masa gi anto kasih gi Tumbletots..aku gi pusing2 carik gifts utk both anak Lenny...
tu dierr... bibik gemok lagik comels otw ke Batang Berjuntai... awuuuu...pianggggg!!!

wahhhh sukernyer tgk gambo budak2 nieh... dah pandai dah bekawan2 gituss...wahhh tinggi tul Isk tu..... Acih ngn Syasya muker nak dekat2 sama dah aku nengok...masa nie... dorang kene tipu "tgkkkk atasss..ada cicakkkkkk"... pastu slamber jek Isk ker saper tah ckp "mana ada cicak!!".. skali kene kelentong arrrrrr!! huahahha.. ishhh dah anak dara dah depa berdua nie kan.... Alya (lenny's daughter) with Acih..i love this pic... sbb dorang nampak lemak dan berkrim disukai ramai..... hihihi...apa yg korang leh rumuskan mengenai gambo diatas??? hahahah... (wajah2 berbau dengki kerana 'i-hope-this-is-my-birthday-but-it's-not' nyer facial expression kan kan)..tp Syasya telah berjaya mencurik2 blow the candles...hahahah..gud syasya..cpt bertindak!! Acih dia slow sket... dia pemaluuuuuuuuuuss..(mcm mak dier!! awuuuuuuuuuuuuu)Acih jugak ada ciri2 pengawas sekolah...polis trapik... sbb try kawal syasya dgn menolak syasya kebelakang sket sbb syasya telah coba mem'block' pandangan Acih dari melihat kek.heheheh... muker memasing..giler nyer excited gitus... sabo yer..bawak betenang.. sgt hensem kan Aisy Zachary nie? auwww nama jek dah romeossss gitussss...auwww.. Lenny-bik pilla(dah tukar buk kepada bik)-Mai-Syasya anak mai nak posing samer... doploh kali aku pikir nak upload ke idak gambo nie... tp kita x leh selfish...biler muker burok jer x nak upload... jadik kupersembahkan muker aku yg mcm haper2 utk tatapan... sbb Lenny sgt cun..jadik aku letak gambo ni sbb Lenny cun!! baik kan aku?..hihihi...yg penting makan kat umah Lenny mmg sodap gilosss... sampai 2 round okeh aku makan... 1st round suap Acih (tp x sedo diri amik byk giler).. Acih mkn ler dlm 2 suap... yg puluh2 suap mak dia telan... pastu bgn lagik 2nd round utk aku plak... perghhh 2 pinggan slamber jerk.... lauk2 jawa ni mmg sodap.. ada suhun aper tah tu... sedap..ngn tempe...pastu ayam masak merah tu mmg kebabom! sodap gilos.. sampai tesengkak prot aku ni kinyang.... ma acih ler Lenny yer.. oh yer.. adat jawa kalo marhaban... ada nasik ambang.. yeke??? satu dulang tu nahhhh menggunung... bahagi 4 org... tapau bawak balik..or makan disitu.... tp tu aku gitau dorang..kalo aku gang marhaban... harus Lenny kene sedia satu dulang utk aku sorang jer...mana cukup nak bagi2 empat org!!! tu dier gambo lenny laga2 ngn fillanie..heheheheh... eh sebenarnyer Moon pon ado... tp naper x der gambo kiter moon??? ishhh pelik aku tau... oh moon bz sbb moon photog of the day...tu jeklah nak citer...

10 comments:

Anonymous said...

Kalau nak kata muka bibik indon tu x mungkin kot tp kalau kata maid bangsa Latin yg cun betullah kot

ejea said...

lawak tul n memang kureng btl la bibik tu....huahuahua
memang lemak berkrim acih ngan alya ni...dh mcm kembor lak...comei...

-butterfly- said...

:: kelakau tul lak tengok aksi dak Acih ngan rakan2nye...
:: mcm2 pe'el erk??
:: huhu
:: kak filla ni bagus arr, makan bebanyak tp maintan slim river...
:: huahuahua...


^i|z|z|A|h_n|h|k|m^

Mummy Alysha said...

aku suker gambar alya ngan acih... memang lemak berkrim.... dua2 rasa nak gigit jer....!!!

Miss Moon said...

ha aku tak der gambo ngak nko keciwa nya ...mak kena bwak handbag mak aka si yaya ...tambah ngan Isk sibuk je nak follow buntut mak ..terbantut kije kije mengambil gambar maks ekkkekekekekekek

mmg best kan makanan nyer ...aku suka sangat dappppppppppp

Mimie Ishak said...

filla, ko makan byk tuh sbb dah ada baby dah ker dalam perot tuh?....heheh aku doakan ko dapat baby boy nanti tau......heheh lari topic ker aku nih...

Sham Ummi Echa said...

sdpnya nama baby..very d romeo.. i likkeee...oh cumilnya kasih brbaju kurung..kalo ler echa nk pakai bj kurung kan bes..ni asik2 suar..asik2 suar... tensen aku..

re : filla..ole2 bali tu kt snway pyramid sblh kedai crocs tu.. dia ada cam laluan jer kt situ..ko nmpk jer tulisan ole2 bali tu..ko masuk jer la..sbb dia cam ke dalam sket..ko try ler mkn kt situ..mmg sodappp...

zie said...

chumelnya aku tgk acih, syasya, isk and sorang lg anak lenny tuh..tak tahana ku gleka tgk acih jd pengawas, terserlah ko nyer perangai - garang tuh, dr kecik lg..haha

...$weE+ 666... said...

Ko pegi rupanya kg lenny? Dkt gle dgn kg sam. Kalau tahu bleh konvoi sama. Aku xtahu aci tak? Aku check email masa 3hb feb. Huhu... Kalau tahu dpt lepak skali, windu kengkawan sumer... :-S

Lenny said...

thanks filla and co sbb datang teratak kitorang.. eh.. salah.. teratak parents kitorang... hahahha.... best kan dok kg? heheh..

lelain masa.. datanglg tau... bleh petik rambutan kat pokok.. bleh tangkap ikan dalam kolam... bleh petik2 sayur ko bleh terus makan... ikan tuh.. dah tangkap.. siang2.. bleh terus bbq.. seme adaaaa...:D