Wednesday, February 18, 2009

Acih ke Ekin???? saper cun?????

Wahh gitew..hahaha... naper lah Burger King??? kalo Burger Queen okeh gak kan... nie actually pic2 lama Acih time dinner kat BK niee.... citer banyak adalah sgt mual malas... so terus jer masuk gambo... layannnn...agak2 lah kan.. saper nyer kijer tebalikkan crown acih nie? mcm biasa..jawapan dier mestilah Pak Radie... dia kan suker wat kijer2 yg aku-pon-tak-baper-nak-paham... tp persoklan dier dia sini.... siapa yg lebih menambat hati? Acih ke Ekin... wah mcm nak sama lah Acih... cuma Ekin nyer tu lip lap lip lap jer.... suker plak tgk baju ngn perhiasan makcik ekin ni time nie... jawa modern gitus... cantek2...
proudly present okeh... upin & ipin... hahahahah... (perhal acih nk wat muker garang2 plak)
crown boleh dipakai mengikut kreativiti memasing yer.. leh gak dijadikan sebagai penutup mata dgn tujuan anda kelihatan mcm lanun versi comel... siler2... hahahah...
oooppps nak tnjuk upin & ipin... tp mcm model troli carrefour plak... cehhhh!!

oh ye... nak pakai mcm ni pon x salah yer... boleh jer... wehhh takot nak upload gambo nie... tp adakah anak aku ni betul2 terkenan rabbit??? dulu rabbit aku mcm ni lah sejibik muker dia!!!!!! eh tak lahhh... acih mmg suker buat muka mcm tu... ini latest... ni ler gambo acih follow mama gi amik atok ngn wan kat LCCT... sgt slekeh.. (almaklum balik dari nursery.. x sompek tukar baju)tadi latest kan... actually ni ler lagik latest... kejadian berlaku malam tadi yer... hahahah.. aper yg lain... yer..rambut acih telah slamat aku kijerkan kat dpn tu... berbakat kan mak acih nie? straight jer aku gunting... tp ada ler kejadian perang-dingin time gunting tu... komplain byk..rimas lah.. geli laa..gatal lah.. sakit tecucuk gunting lah.. nak bungkus badan ngn plastik lah... main air lah.... sgt menguji tahap kecekapan okeh!!!!! tetiba aper jadah gambo yg ada sumer nak upload kan...sgt glabah dan gelojoh dan tamak dan haloba... yerlah..aku nak gak gitau korang aper aku mkn mlm tadik!! ni mihun sup utaraaaa.. sedap gakler..kat Warisan Pertanian P.16, Putrajaya... air bandung tu bukan set mihun sup yer.. beli asing2... huahahhaha... (sedap jek makan kan? pdhal mlm tadi buat2 tekejut sbb jeans tu kat paha mcm 'membungkus' dengan begitu erat dan mesra paha ku yg gebuss ini... paham ke aku ckp ape???? kalo tak tu ada gak ruang pernapasan disitu... sgt menyakitkan hati okeh.. balik umah sblm tido gigih buat sit-up lagik... hahahahaha... satay samuri kat P.16 ni mmg sodap... (tp aku bukan giler satay sgt.. yg giler Acih ngn apak dier jer)... ni satay aper? leh tahan ler rasa dia.... mcm sgt padat gitu.... ni ler daging rusa.. order 3 cucuk.... kalo tak gitau aku ingat daging biasa.... harga adalah rm1.30.. mahal kan?... haruslah..cuba ko gi tangkap sendiri rusa tu..ko ingat senang?... ok ler... sblm ntah aper gambo yg x der kene ngena lagi aku tepek sini... layankan jerlah gambo2 ni sumer dulu yer...

8 comments:

genny da bomb said...

uwaaaa...nape gmbo makanan lagikkkk???lapaqnyeeeee...nk kene carik satay samuri le cam gini..amik gambo cenggitu sgt meruntun jiwaku (smbil telan air liur depan pc)

azdra-azdra said...

acihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! acih yg cun!!!

manisz said...

fil, mana ek nk dpt T-Shirt upin&ipin fan club tu.. aku tk jumpalahhh.. ke kat Kuantan ni tk der? nk beli kat anak sedaraku..

Lenny said...

acih ngan ekin.... acih la menanggggg... apahal plak ekin nak bertanding ngand ier kan.. sure kalah teruknyer la kann..

peha ko ketat?? abis peha akuuu.... ini cam kalau goreng pon sodaaappp nieh.. ahhahaha...

JuJue said...

hahaahahahahahhahaa... ko nihhh! huishh! kalo ikin masuk baca blog ko ni...KOMPOMM lah nangeh esak esak tepi longkang kat taib andak sbb kecik ati ko samakan crown kawen dia ngan topi BK. takleh terima kenyataan penghinaan tuh!

suar ketat?? ahhh merasa lahhh nak skinny jeans sgt kan! aku selamber BADAKK jer pakai skinny jeans yg satu2 aku ada tu!ada aku kisah? bongokkkk...kisah ok kisah!!!

zie said...

amboi acih pandai buat pelbagai muka lucu tau..paling mahal sekali yg masam atas trolley tuh, burger queen yg masam..haha

busyuksayang said...

wah!!!! acih vs ekin tue...haruslah meraung ekin...hahaha!!!

acih nie peminat upin & ipin ker??? betul betul betul...hahaha!!!

Miss Moon said...

misti la acih yg lagi comey dari ekin sebab auntie kenal acih n auntie tak kenal n tak pernah berjumpa pun ngan ekin ekekekekkekek

lawo la baju tew ...mana nko beli filla

hahahha sebijik cam rabbit bila acih wat hidung cam tew