Monday, October 26, 2015

ELLFIE BEAUTY di MATRADE.

Assalamualaikum, selamat hari isnin :)

Walaupun badan rasa letih dan sakit-sakit sebab dua hari bukak booth Ellfie kat MATRADE tapi kitorang memang puas hati sangat.. Pengalaman dan ilmu yang kita dapat sangat berharga.. Kami masih meniti anak tangga lagi.. Tapi Team Ellfie bersyukur sebab kami bertiga bermula dari bawah, dari zero knowledge sampailah sekarang macam-macam ilmu perniagaan yang kami pelajari.. 

Tengoklah satu gambar dulu kat MATRADE hehehe.. Alhamdulilah sales bagus walaupun orang tak terlalu ramai dan ramai vendor yang marah-marah sebab katanya ramai yang akan terjah dan diorang imagine orang akan bersesak-sesak... Kitorang ni tak boleh nak bayangkan sebab baru first time join festival yang kitorang sendiri turun dan buka booth.. crowd dia jenis kejap ramai kejap slow.. tapi alhamdulilah orang still datang ke booth Ellfie dan membeli products.. Regular customers kita paling ramai, tapi still kita dapat close ramai customer baru.. ramai yang familiar dan pernah dengar pasal ellfie tapi tak tau dan ragu-ragu.. so ni lah peluang untuk kita perkenalkan Ellfie :) Asalnya niat kita ialah untuk create awareness tentang produk Ellfie.. tak dapat cover balik duit sewa tapak pun takpe, janji kita dapat perkenalkan produk kita, dapat bagi orang tengok, dapat edarkan flyers.. tapi syukur alhamdulilah dah balik modal dan buat keuntungan yang sangat unexpected wowww hahahahahh...

Soon kitorang akan join lagi festival... dah ada date bulan 12 nanti.. Nak tau kat mana sila tunggu... 

Overall ni satu pengalaman yang berharga untuk Team Ellfie, walaupun berpenat lelah menyiapkan stok, setup booth dengan pertolongan Pak Radie, nak pack balik selepas festival tu.. huwa rasa nak patah tulang-tulang ni.. tapi takpe.. kitorang happy dengan sambutan semua ;)

Terima kasih semua.  Laporan lengkap nanti-nantilah ok?





Love, 
Filla.

10 comments:

Anonymous said...

TAHNIAH.
NAK TANYA UBAT DARAH TINGGI YG PEEJ MAKAN TU KATANYA FILLA YANG SUGGEST SEBAB WAN MAKAN OK.
HABAQ MAI SAT.
MEKASIH DAN MAAF SEBAB MENYUSAHKAN.

JMR said...

tazzabar nk tunggu laporan lengkap ni..

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Alhamdulillah.. semoga terus maju jaya.

Myalycia said...

tahniah elfie team.. proud of u alls ;)

Filla said...

tu bukan ubat darah tinggi, tu hanatussauda yg baik utk sesiapa yg ada masalah kesihatan.. bokeh beli kat mana2 kedai jamu ada jual bermacam2 jenis..

Unknown said...

Kat kedai arab selalu ada.. kapsul habbatusauda harga pun jauh lbih murah dr tmpata n pnya.

iamsilentreader said...

mak saya pn mkn kapsul habbatussauda..alhamdulillah sekarang dah xpayah makan ubat darah tinggi yg dr bagi.BP cuma area 120/50 je..saya beli kat ust syed norhisyam tuan padang..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

semoga filla & geng terus maju ya...

nak bagi cadangan.. apa kata setiap entry filla .. filla letak.. website ellfie...

anez zamri said...

SEMOGA TERUS MAJU JAYA!

Mummy MM said...

Tahniah sis sebab dapat perkenalkan produk Ellfie ni kepada orang ramai.

http://angellovesoldier.blogspot.my/