Tuesday, August 04, 2015

JOM CARI EXTRA INCOME DENGAN MENJADI DROPSHIP ELLFIE BEAUTY.

Bismilahhirrohmanirohimmmm...

 Last week Kak Pilla ada try tanya kat FB if ada sesiapa nak jadi dropship untuk Ellfie Beauty.  


Nampaknya ramai nak cuba.. Kami sangat berbesar hati untuk bekerjasama dengan anda ;)

So biar Kak Pilla terangkan dulu macamana cara nak jadi dropship untuk Ellfie Beauty memandangkan ramai yang email dan pm untuk menjadi dropship.  Ellfie team decide tangguh dulu rancangan untuk mengambil dropship sebab kita kene betul-betul bersedia supaya semua terancang dan semua bersedia.

Dropship ni apa? Dropship ni macamana?  Pertama sekali untuk menjadi dropship mudah sangat, tak memerlukan modal 1 sen pun.. Anda cuma perlu cari customer, pihak Ellfie yang uruskan semua termasuk postage! Senang je kan? Produk semua pihak Ellfie yang pegang, anda tak perlu pegang stok.  Contohnya lah kalau ada kawan-kawan atau saudara-mara nak beli Ellfie, just bank-in harga Ellfie dekat you all dan lepas tu whatsappkan nama, alamat dan produk yang customer nak tu kat kita.. kita akan uruskan postage ;) you all duduk goyang kaki dan dapat duit untuk setiap yang korang jual tu..Syaratnya untuk order yang pertama tu anda cuma perlu kumpul 2 set dan bagi details untuk pos tu kat pihak Ellfie.. That's it..

Buat masa ni kita ada:

Set Ellfie Essence RM120 (Semenanjung Malaysia) dan RM130 (Sabah / Sarawak)

Toner 50ml RM55
Cleanser 50ml RM55
(buy 2 RM100)

 Day Cream 10g RM50
Night Cream 15g RM60

Soon kita akan keluarkan Ellfie Serum Gold pulak.. Now dalam proses, InshaAllah dalam masa terdekat ni kita akan start jual kepada customer dan Agent.  Dropship pon boleh jual Ellfie Serum Gold jugak.. Kalau dah ada kita akan war-warkan.

Nak berniaga ni tak susah sangat pun, yang penting kita kene tau produk tu bagus dan jangan putus asa.  Alhamdulilah ramai dah yakin dengan Produk Ellfie Beauty.. Ramai yang mengadu kat Kak Pilla yang diorang minat nak join Team Ellfie tapi diorang tak de modal dan takut.  

Team Ellfie decide nak bagi peluang untuk semua yang nak cuba berniaga.. Kalau tak faham jangan malu untuk bertanya.. Actually tak susah pun nak dapatkan customer sebab kita dah ada banyak testimonial dari pengguna yang berpuas hati.  You all boleh promote di laman sosial masing-masing, samaada di IG atau di FB masing-masing.. 

Macam Kak Pilla sendiri pakai, ahli keluarga terdekat macam bibik, Wan, kawan-kawan Wan, kawan office ramai yang dah cuba.. Bila orang terdekat cuba lagi senang, sebab Kak Pilla boleh pantau tengok muka dari "Sebelum" sampailah "Selepas" hahaha.. bila tengok muka masing-masing berubah lebih bersih, cerah dan sekata, terus hati rasa gembira dan bersemangat nak jual kat orang lain.. 

Kalau korang dah ready nak jadi dropship dan cari duit tambahan jom!!! Kalau korang rasa "Eh takdelah susah sangat nak cari customer" ok jangan tunggu lama-lama, jom whatsapp no ni:

013-3962005

Kalau nak jadi Agent pun boleh... Kita sentiasa berbesar hati untuk menerima Agent dan Dropship..

Nak jadi Agent boleh email: agent.ellfie@gmail.com

Jom usha agent-agent kita sebab agent kita semua best.. semua bersedia untuk buat COD untuk anda.

Kalau nak beli dari HQ boleh whatsapp 013-2755197 atau singgah di Pejabat Ellfie:

Ellfie Beauty Sdn. Bhd.
18-3, 3rd Floor Block B
Platinum Walk
Jalan Langkawi, Danau Kota, Setapak
53300 Kuala Lumpur

(bersebelahan Festival City Mall, di atas Sen Heng)

I tunggu whatsapp dari you all.. Kalau lambat reply harap bersabar ye :)
 

Love, 
Filla. 

6 comments:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Assalam, Filla..

Utk jadi dropship.. order yg first tu, kena 2 set kan.. so.. cust akan bankin kat kita contoh : RM240 (RM120 x 2)... so kita akan bankin kat Ellfie brp RM? Atau komisyen kira kemudian/ brp jualan sebulan..

harap beri pencerahan. Sbb akk biasa jadi dropship, komisyen akk akan ambil dulu dan byr hrga dropship pd supplier.

T ksh Filla.

uSMie said...

COD: Bandar Baru Bangi - Putrajaya - Kajang - Balakong - Serdang - Seri Kembangan - Cyberjaya - Alam Damai - Bandar Mahkota Cheras - Bandar Tun Hussein Onn - Sungai Besi -

Boleh wassap 019-2782041

TQ :-)

uSMie said...

COD: Bandar Baru Bangi - Putrajaya - Kajang - Balakong - Serdang - Seri Kembangan - Cyberjaya - Alam Damai - Bandar Mahkota Cheras - Bandar Tun Hussein Onn - Sungai Besi -

Boleh wassap 019-2782041

TQ :-)

Anonymous said...

Wassap 0129448022. Free postage...COD area Damansara,TTDI, Selayang,Gombak, Batu Cave, Keramat dan Setiawangsa

Anonymous said...

Kenapa harga krim siang dan krim malam sahaja harga dah lebih kurang dengan harga 1 set....kalau saya nak beli krim malam dan siang say kena bayar 110 sedangkan kalau tambah rm10 sy dah dpt cleanser dan toner 3o ml.....

Filla said...

Anon 11:53am : Memang mana2 product pun harga akan mahal jika kita beli loose ;)