Wednesday, December 03, 2008

lagi video acih..

aku bukannyer x penah nak try2 amik video acih nie.. tp Acih ni kan ala2 tak suker paparazzi mcm aku nieh.. anti okeh!! jgn harap ler dpt nak amik video dia lagi skang ni.. aku rasa kene semunyik kan camera kat celah2 mana2 kan.. baru okeh kot?.. siler slow kan volume korang dulu.. sbb takot saper2 yg tgh keje kat opis.. mengaum plak sora acih kang... huahahahhaha.. ni petang smlm sblm balik umah..

okeh.. amacam Acih mengaum.. mcm singa betina... mama mmg suker usik dier..sbb tu dia hangen satu badan... sket2 papa...sket2 papa... ceh!.. lom tgk papa piat tinga dier lagi.. tgk ler kot2 benasib baik dpt amik video dia pasni..

3 comments:

Miss Moon said...

saja je tau nko pegi usik dia akakakkaka ...marah betol dia nampak nko tala kamera ke muker dia ...

misti masa tew nko gigit gigit bibir kan akakakkakakakak

serak2 basah la sora acih ...seksi tauuuuuuuuuuuuuuu

gangster ek ...hu hu

mannira said...

sian acih...sorry yek, filla..sebab nak tgk video acih..sampai ngamuk2 dia...sorry...terasa bersalahla plak...cian acih...

Mama Hakimi said...

sian dia.. ko ni sama cam laki aku tau.. suka ngat nyakat anak... aku plak naik hangin bila dgr anak aku melalak..