Tuesday, December 30, 2008

HO HO HOOO..MELI KISMAS!!

Kismas? wat per?.. haaa aku dah set my mind the day b4 kismas lagik..nak gi club cyber tu nak gi gym ker.. nak gi swimming ker.. yg penting ngn budak kecik tu arrr... leh plak Pak Radie gi klinik...mintak ubat fening fala... pastu dia allergy ngn ubat tuh... udah ler bengkak jik mata dier.. bukan bengkak sikit2... bengkak giler!!!!! dia siap mms gambo..tekejut mak!..hahahha...

pastu kan... Pak Radie balik umah aku kat dapo time tu... tetiba Acih leh tanyer papa dier... "tu saper tu?"... hahahahhaah..weihhh!! tu apak ko ler Acih...leh tanyer lagik!!! iyer lahhh..dah mata bengkak mcm tu...anak pon x kenal dah..hihihihi....

soknyer ngn mater yg bengkak lagi sket tuh..kami gi gak bawak acih gi swimming..heheheh.. sgt syiokkkkk....
kami main kat playground tepi swimming pool dulu sbb dia baru jek letak klorin.. dol tul..dah tau tu..awal2 pagi letak ler klorin..ni time ni baru nak buh!!!
Pak Radie sentiasa meng'cover' bijik mata dier... siler cover..sbb aku pon takot nak tgk..heheh..mcm biasa lahh... Acih akan dipaksa utk menyenap gambo mak ngn apak dier..heheheh..bravo!!
setelah begadoh2 ngn Acih kat umah... dia gak yg menang... sbb dia nak gak pakai swimming suit yg dah ketat giler nieh!! dah mcm sarung nangka okeh!
wowww weeeeee..fiwwwitttttt.... kua kakakkakakakakaka.... catwalk gitus..
waaa..happy gilers budak nie..sampai takmoh balik....
Acih lepas dah swim... saya sgt suker baju Acih tew...

hhohohohooo...Acih nyer 'tabung' lagi beso dari mak dier okeh!!!! pastu kami gi makan selepas kelaparan berendam kan.... rambut Acih tu mak dier baru jek trim..hehehehe... ok ok..nak mkn aper? cik Acih biasa amik2 order nie.... anak saya yg kekadang buat saya happy..kadang buat saya rasa mcm nak bunuh diri!!!len kali tolong jgn order icekim kalo takat kutip kacang jek dlm tuh!! order kacang jer ok Acih?balik tu kami round2 nak usha KRISTA tuh kat presint 9..ini kah?? OMG.. ini ker krista dier? i imagined mcm kat Subang nyer Krista... sgt gah.. ngn kaler purple lagik.. ni kalo x pasan mmg x nampak.. and u know what.. i did called this Krista this morning.. and the girl said the registration fees around rm1,300.. ha? my friend said kat Puchong dalam rm750.. sajer.. pastu the monthly fees will be around rm420... (full day incl. day care).. my friend yg kat Kembangan tu around rm350 sajer... ish ishhh... mak fening.. tp x per... i'm gonna take leave tomorrow and go to this krista for more details... erghhh erghhhh... then suddenly this budak kecik crying... aik? me and Pak Radie mcm pelik.. terus tanyer..'why Acih? naper?".. budak ni ckp "papa cakap school nie buruk!!!!!!!!! mana ada buruk.....".. hahahahha.. padan muker ko Pak Radie... dah tau anak jenis sensitip emo lebey... kutuk2 lagi... sbb dah ckp Acih nak masuk school nie... anak aku x leh terima hakikat org ckp dia buruk... atau aper2 yg berkaitan dia tu buruk..kuakakkakaka... dia ckp bedosa ckp buruk okeh!!!! pastu balik umah... salin baju.. gi teman Auntie Anny ada wedding kat P.16.. kami pegi betiga sajer... pas burp kat kenduri kawin... terus balik umah...

6 comments:

Miss Moon said...

lor emo nyer acih ...

asal la mahal gilorz kan ...mengalahkan nak masuk derjah 1 ...mak terus feninnnnnnnnnnnnnn

Sham Ummi Echa said...

filla..naper ko x amik gambo mata pak radie tu kasi upload kt sini.. tingin tul aku nk nengoknya..
alahai besnya acih g swimming yer.. halus tulus mulus jer muka acih nih..geram aku taw..

mak aii filla..mahalnya krista tu ek.. aku pon naik juling ni ha.. ngalahkan nk msk U plak yer..

MamaIcha said...

emo nyer acih auntie nie...nasib baik shomel...muahsss

Unknown said...

ahh tu lah..aku tanya kat sini pon..rejistration dah 1k...bln..480 la..380 lah.. huhh!! takleh pakai lipstik clinique dah la pasni.. jadik nyer taktau gi nak antar ke dak. hahahaa...

amik la gambaq mata pak radie.

wehh baju member ko cun tu cun gak. kenan plak aku suar pendek tuh..cute jer.. aku kalo beli dpt diskaut tak?

Liyana said...

alahai....lembutnya hati...xleh cakap buruk ye?cute ler acih nih....geram tgk dia pakai swimming suit tuh!!!*feewwiiittt*

Anonymous said...

[B]NZBsRus.com[/B]
Lose Laggin Downloads With NZB Downloads You Can Easily Find HD Movies, PC Games, MP3 Albums, Applications & Download Them @ Rapid Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Newsgroup[/B][/URL]