Wednesday, December 03, 2014

SATIN SILK SHAWL BY THEKASIHSSHAWL

Akhirnya keluar jugak Satin Silk Collection by TheKasihsShawl.. Kenapa lama sangat amik masa untuk keluarkan satin shawl ni? Sebab Kak Pilla cerewet sangat.. Haritu dah tempah tag/label untuk lekat kat satin silk shawl nie.. Tapi bila tengok sample tailor jahit label ni, Kak Pilla tak puas hati.. So Kak Pilla hold dulu.. Sampailah dapat jahit yang betul-betul menepati citarasa dan tahap kualiti yang Kak Pilla nak baru Kak Pilla proceed ;)

Untuk Satin Silk Collection ni ada 6 warna yang you all boleh pilih ya.. Lagipun saja keluarkan bulan Disember sebab hujung tahun kan banyak event.. banyak function dan wedding reception yang kene vogue-vogue sikit ;)


Close up jahitan label.. 

-SOLD OUT-

-SOLD OUT-

-SOLD OUT-

-AVAILABLE-

-SOLD OUT-

-SOLD OUT-

 Untuk Exclusive Collection memang Kak Pilla takkan jual banyak-banyak.. So siapa nak baik cepat.. 6 helai dah terjual belum promote lagi... So cepat ye? 

-Ni contoh warna Goldbar-

Ramai orang confuse pasal Satin Silk Shawl.. Memang banyak boleh dibeli satin silk nie.. Tapi satin silk ada macam-macam jenis dan gred.. Satin Silk by TheKasihsShawl ni Kak Pilla pilih from high quality silk.. Bukan yang keras, tebal dan jegang tu ye.. Kalau pakai malam kene lampu dia lagi shine tapi dia lembut dan flowy.. Orang yang tau, tau lah jenis yang berkualiti dan tak.. 

UPDATE:



SATIN SILK SHAWL
High quality satin silk
Size: 170 cm x 58 cm


PRICE: RM85
(including postage)
Sabah/Sarawak: please add RM5

HOW TO PURCHASE

Email : framekasih@yahoo.com

or

Whatsapp (Peej): 012-2758575


*Pilih salah satu cara on how to purchase ye.. Kita tak nak u terdouble order.. Email tu Kak Pilla yang akan reply.. Kalau email lambat reply, sila bagi at least 5 hours (tapi biasanya cepat je reply email).. Kalau sehari suntuk tak reply, mesti ada something wrong.. so boleh whatsapp Peej and tanya apa hal Kak Pilla tu tak reply email saya??? hahaha.. and sama jugak if whatsapp pulak Peej yang akan communicate dengan you all.. If dia lambat reply, don't worry dia akan reply jugak nanti.. Sebab Peej ada masa-masa dia untuk duduk dan reply all your order through whatsapp.. sila bersabar ye ;)

Stok untuk Satin Silk Shawl ni tak banyak macam chiffon, so sila pantas sebelum terlambat :)


"Happy Shopping"


Love, 
Filla.

3 comments:

Unknown said...

ngape gangster sgt muka kak pilla tu? hihi.. kak pilla, warna itam mmg tak ada ye?

Anonymous said...

Mana spec hitam kak filla? Heee. :)

Anonymous said...

salam...sis nk tny ktne ye tempah label tudung.