Monday, January 13, 2014

KASIH ALEESYA.

Ramai kata muka Aleesya lain sikit dari kakak-kakak dia.. Aku tengok ntah, ye kot.. tapi bentuk pipi ngan dagu tu samaaa je.. hahaha.. tapi rambut memang Leecha lain sikit.. rambut dia kasar ngan lebat.. rambut Acih ngan Ani jenis lurus.. 

Leecha dan nak masuk 11 bulan dah.. Alhamdulilah sihat dan mudah jaga dia.. Makan pon ok tak memilih.. semua dia telan.. tapi cereal2 ni dah tak berapa nak dah.. dia nak makan macam orang besar dah kot.. so kadang bagi jugak dia makan roti heheh.. dia suka je :)

gigi Leecha tumbuh lagi satu kat bawah.. so now dah ada 7 batang.. 4 atas, 3 bawah.. baru je belikan dia toothpaste + toothbrush kat guardian.. RM19.90.. apa kene lah mahal sangat barang sekarang nie.. pening aku hahah.. now tengah berjimat cermat.. Elektrik pon dah cuba sedaya upaya nak jimat hahah.. 

Tu belum kira barang dapur.. aku beli udang, boleh 2x masak.. dah RM16 dah.. dulu RM11 je kot kalau banyak tu... Mari berjimat cermat.. makan jelah apa yang ada.. 

Kasih Aleesya.. amboi muslimah sangat.. hehehe.. lain eh rupa dia ngan kakak-kakak dia? ramai cakap lain.. heheheh... tapi aku perasan anak aku semua jenis pipi ngan dagu tu sama bentuk dia.. Kasih masa kecik muka sayu je.. macam orang ngantuk.. Amaani muka dia muka nakal... Aleesya muka dia muka tak mengerti.. muka blur-blur pon ada.. 



sepet mata sebelah hehehe

muka tanda soal ;)

Sekarang ni dia dah pandai merajuk.. tegur sikit cebek-cebek.. cengeng.. nangis.. tahap jealous boleh tahan.. tak leh tengok orang peluk Amaani.. nanti dia jerit2 nangis.. pastu kalau nak tido malam dah tak de menangis-nangis.. tapi suka mengempas badan.. tak paham aku.. mata pejam.. tapi tonggang tebalik.. tendang sana.. pusing sana pusing sini.. menghempas-hempas.. dalam 5-10 minit baru dia senyap.. tu dah tido lah tuuu.. hahahah.. macam-macam perangai korang ni tau.. 

Ok lah.. nanti kita cerita lagi ok? Bye.. 



Love, 
Filla.

9 comments:

Anonymous said...

Aleesya comel sgt, klu jmpe rase nak cubit2 je pipi tu..

Arlina said...

geramnya.sangat comel2.rasa nak cubit2.heheh

Chekgu Azrine said...

But still comel sgt aleesya!!

zaza said...

Muka tanda soal leecha tu dah nampak cam muka wan dah. hihihi..

ddJaafar said...

anak no 3 gitu kot?
jenis jeles tak tentu pasal.anak dd no 3 gitu la.manjang jeles.ni dah besar lagi la,lagi kuat jeles.

nanti dah besar tengokla.mesti dia lagi ganas dari ani.hehe.

detik ilham said...

salam

jom singgah blog saya. saya orang baharu dalam dunia blog ini. sempena pembukaan blog saya. pelbagai hadiah menarik saya sediakan. siapa cepat dia dapat. cepat sebelum terlambat www.detikilham.blogspot.com

fayreen mizan said...

Alalala.. comelnya dia... such a beautiful n precious gift from Allah... btw mata aunty pun sepet sebelah, dik... haha..

antalya said...

bila pakai tudung ada iras muka kakak amaani dia.
sy tau aleesya iras muka saper.tp xsampai hati nk ckp huhuu.

~Qadirah Shop~ said...

jom visit blog ni jap;)